Biuro Reklamy Telewizji Polskiej wprowadza do rozliczenia sprzedaży widownię rozszerzoną o oglądalność poza domem

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Biuro Reklamy Telewizji Polskiej wprowadza do rozliczenia sprzedaży widownię rozszerzoną o oglądalność poza domem

Od 1 października Biuro Reklamy Telewizji Polskiej wprowadza do rozliczenia sprzedaży widownię rozszerzoną o oglądalność poza domem z monitoringu firm Nielsen i Gemius.

fot. Unsplash.com

Uwzględniając głos rynku reklamowego, po przeprowadzonych konsultacjach z agencjami mediowymi i reklamodawcami, począwszy od 1 października br., Telewizja Polska będzie uwzględniać w rozliczeniach z klientami widownię zanotowaną poza gospodarstwem domowym. Pomiar widowni dla rynku dostarcza firma Gemius, a za łączenie danych o widowni w domu z widownią poza domem odpowiada firma Nielsen.

Z uwagi na ograniczenia badania TVP przyjmuje nowe dane jako tymczasowe. Jesteśmy przekonani, że w najbliższych miesiącach pojawi się niezależne, zintegrowane lub jednoźródłowe badanie telemetryczne, które w kompleksowy sposób przedstawi widownię i które stanie się nową podstawą do rozliczeń rynkowych.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij