Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Kampania ZF Aftermarket #ZawódMechanik z ambasadorem Adamem Małyszem

ZF Aftermarket prowadzi kampanię #ZawódMechanik, której celem jest podkreślenie znaczenia pracy mechaników samochodowych, która często pozostaje niezauważona, a jednak stanowi klucz do sukcesu i bezpieczeństwa – nie tylko w sportach motorowych.
O autorze
3 min czytania 2021-09-24

Bezapelacyjna rola mechaników

W motorsporcie najwięcej mówi się o kierowcach oraz o producentach samochodów, ale w tle ich medialnego blasku stoją cisi bohaterowie – mechanicy, bez których sukces jest niemożliwy. To przesłanie filmu promującego trzecią odsłonę kampanii firmy ZF Aftermarket, stanowiącej wyraz uznania dla przedstawicieli tego zawodu. W filmie wystąpili Adam Małysz, ambasador ZF Aftermarket, oraz Bartosz Ostałowski, jedyny na świecie profesjonalny kierowca sportowy prowadzący stopą. Prawdziwym bohaterem filmu i całej kampanii są jednak mechanicy. To oni odpowiadają za jakość i bezpieczeństwo podczas jazdy.

– Kocham samochody, a mechanicy są niezbędni do realizowania mojej pasji motoryzacyjnej. Przecież bez ich wsparcia, prędzej czy później, nawet najlepsze auto stanie się bezużyteczne. Świadomość, że w razie potrzeby mogę liczyć na pomoc fachowców, pozwala mi z optymizmem planować nawet najdalsze podróże, a za kierownicę siadać bez obaw i dla przyjemności z jazdy – mówi Adam Małysz, mający doświadczenie jako kierowca rajdowy.

Rolę, jaką mechanicy pełnią w wymagających sportach motorowych podkreśla też Bartosz Ostałowski, ambasador marki SACHS.

– Jestem inżynierem i osobiście projektuję swoje samochody, ale przy budowie współpracuję ściśle z moimi mechanikami. Natomiast podczas zawodów na torze jestem ja i moje auto, ale nie zapominam, że drift to również sport zespołowy. Bez moich mechaników, którzy opiekują się samochodem sportowym, nie byłbym w stanie startować. Pracują nad odpowiednim przygotowaniem auta, czuwają nad częściami eksploatacyjnymi, a w przypadku awarii – szybko interweniują. Dzięki połączeniu sprawnego działania kierowcy, maszyny i mechaników możemy walczyć z najlepszymi – mówi drifter.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W ramach kampanii #ZawódMechanik powstały już trzy filmy. Każdy z nich stanowi wyraz uznania dla mechaników, ich pasji, zaangażowania oraz profesjonalizmu. We wcześniejszych odsłonach firma ZF Aftermarket  pokazywała, że nieważne, czy chodzi o jazdę SUBARU po zaśnieżonych górskich trasach czy nocną przejażdżkę Porsche po ulicach Warszawy – mechanicy są ludźmi, na których zawsze można polegać.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Startujemy? Nawet zaraz!

Bartosz Ostałowski to postać wyjątkowa. Drifter, który kilkanaście lat temu w wyniku wypadku stracił obie ręce, dziś z powodzeniem rywalizuje ze sprawnymi kierowcami. Swoją determinacją udowadnia, że nie ma barier, których nie dałoby się pokonać i stanowi inspirację dla sportowców na całym świecie. Obecnie jest ambasadorem marki SACHS i na co dzień korzysta z produktów firmy ZF Aftermarket.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

– Najnowocześniejsza skrzynia biegów ZF 8HP90 otworzyła przede mną zupełnie nowe możliwości – opowiada. – Pozwoliła mi na rywalizację na wyższym poziomie i indywidualne sterowanie biegami. Dzięki tej skrzyni zmniejszyłem znacznie handicap do pełnosprawnych kierowców. W tak wymagającym sporcie, jakim jest drift, cieszę się bezawaryjnością i precyzyjnym działaniem skrzyni już 4 sezon, co świadczy o wysokiej jakości wykonania i perfekcyjnym zaprojektowaniu. Dodatkowo mój samochód wyposażony jest w amortyzatory z serii SACHS Performance. Dzięki szybkiej reakcji dostosowują się błyskawicznie do warunków panujących na torze, co wpływa na stabilną przyczepność – mówi Bartosz Ostałowski.

Bartosz Ostałowski jak nikt inny rozumie znaczenie wysokiej jakości części samochodowych oraz bezpieczeństwa podczas jazdy. Jako człowiek kierujący się w życiu pasją, szczególnie docenia ją u osób dbających o przygotowanie techniczne jego samochodu.

– W sporcie, jak w biznesie, warto mieć Partnera, któremu można zaufać. Współpraca z ZF daje poczucie stabilności, która pozwala mi skupić się przede wszystkim na realizacji założonych celów sportowych i dalszym rozwoju jako kierowca. Cenie sobie jakość, jaką oferuje ZF, a także partnerską relację, którą wypracowaliśmy z przedstawicielami tej marki. Działając razem łatwiej jest osiągać sukcesy – podsumowuje.

Urodzony mechanik, czyli pasja i serce do pracy

Adam Małysz, który wystąpił w każdym odcinku z serii #ZawódMechanik, również podkreśla znaczenie pracy mechaników. Zarówno w jego karierze skoczka, jak i kierowcy rajdowego, zawsze miał wokół siebie ludzi odpowiedzialnych za sprzęt, którzy pomagali mu w osiąganiu dobrych wyników.

– Doskonale wiem, że praca wcale nie musi oznaczać nudnej harówki. Codzienne obowiązki mogą być również pasjonującym zajęciem, które daje wiele satysfakcji. Tak się złożyło, że w mojej karierze sporo współpracowałem z osobami zajmującymi się kwestiami technicznymi sprzętu, z którego korzystałem. W skokach narciarskich byli to serwismeni przygotowujący moje narty, a w rajdach – mechanicy przygotowujący samochody do startów. Widziałem z bliska, ile energii i poświęcenia wkładają w swoje zadania, przez co nabrałem jeszcze większego szacunku do ich pracy. Udziałem w kampanii poświęconej mechanikom samochodowym mogę odwdzięczyć się za ich wysiłki i pokazać moje uznanie dla osób wykonujących ten zawód – dodaje Adam Małysz.

Kampania #ZawódMechanik to podziękowanie dla mechaników, sygnał dla przedstawicieli tego zawodu, że ich praca i zaangażowanie są doceniane zarówno przez firmy z branży automotive, jak i zawodowych kierowców.

– W Polsce jest blisko 145 tys. niezależnych mechaników samochodowych*. Chcemy wysłać światu przesłanie, że mechanicy to świetni fachowcy, którzy w codziennej pracy wykorzystują zarówno swoją wiedzę, jak i intuicję. Nie zawsze ich widać, ale bez nich nasze samochody po prostu nie pojadą. Mają w swoich rękach nasz komfort i bezpieczeństwo – mówi Monika Chomicka, Marketing Manager ZF Aftermarket.

Film z udziałem Adama Małysza i Bartosza Ostałowskiego oraz pierwszy i drugi odcinek kampanii są dostępne na platformie YouTube: 



Efekty kampanii #ZawódMechanik można śledzić na stronie ZF Aftermarket, na oficjalnych kanałach social media marek ZF Aftermarket: SACHS i TRW, a także stronach ambasadorów marek.


* Źródło: SDCM – Stowarzyszenie Dystrybutorów i Producentów Części Motoryzacyjnych, 2021 r.