Stalexport Autostrada Małopolska łączy siły z youtuberami, aby wspierać schroniska dla zwierząt

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Stalexport Autostrada Małopolska łączy siły z youtuberami, aby wspierać schroniska dla zwierząt

Urbex History, PodróżoVanie i Kamil in Travel testują automatyczne płatności za przejazdy i zachęcają do włączenia się w pomoc bezdomnym zwierzętom. Każdy przejazd opłacony automatycznie do końca września powiększy kwotę, jaką Stalexport Autostrada Małopolska dofinansuje schroniska dla zwierząt.

Kampania promująca akcję prowadzona jest pod hasłem „Łapy, łapy, zbieraj łapy”. Twórcy internetowi w materiałach wideo promują korzystanie z automatycznych płatności za przejazdy – tańszych i szybszych od płatności tradycyjnych, a teraz także wspierających bezdomne zwierzęta. Przejazdy koncesyjnym odcinkiem A4, które w ciągu ostatnich trzech miesięcy zostały bądź jeszcze do końca września zostaną opłacone przez aplikację lub elektroniczny pobór opłat A4Go, mogą zwiększyć pulę dofinansowania dla schronisk. Wystarczy przybić wirtualną łapę – zarejestrować się na stronie automatycznaA4.pl. Im więcej zebranych łap, czyli przejazdów z płatnościami automatycznymi, tym większe wsparcie, celem jest przekazanie po 10 000 PLN na rzecz Miejskiego Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Katowicach oraz Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Krakowie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Po  zrealizowanej kilka lat temu kampanii społecznej „Gra o psieżycie”, poruszającej problem porzucania psów przy drogach, kolejny raz angażujemy się w działanie, które ma poprawić los zwierząt. Każda rejestracja na stronie akcji powiększa pulę wsparcia dla schronisk i jest wartością dodaną do wygody, jaką płatności automatyczne niosą ze sobą dla ich użytkowników. Wybór beneficjentów naszego wsparcia jest nieprzypadkowy, to schroniska opiekujące się bezdomnymi zwierzętami w miastach, które łączy nasza autostrada – mówi Rafał Czechowski, rzecznik prasowy Stalexportu Autostrady Małopolskiej.  

Pracująca na rzecz Stalexportu Autostrady Małopolskiej agencja IMAGO Public Relations do współpracy przy tym przedsięwzięciu zaprosiła TalentMedia (grupa LTTM) – agencję wyspecjalizowaną w działaniach influencer marketingowych, która koordynuje współpracę z youtuberami i współtworzyła pomysł akcji. 

– Kampania jest wyjątkowa, ponieważ na równi z zachęcaniem odbiorców do automatycznych płatności stoi cel charytatywny. Wierzymy, że dzięki zaangażowanym społecznościom skupionym wokół influencerów wiele osób nie tylko usłyszy o akcji, ale również chętnie się do niej przyłączy. Influencerzy, popularni twórcy wideo i ich fani wielokrotnie udowodnili już, jak wielka siła tkwi w zaangażowanych społecznościach wspólnie realizujących szczytny cel – mówi Robert Fidler, Creative Lead w grupie LTTM, do której należy agencja TalentMedia.

Łączna liczba subskrypcji zaangażowanych w kampanię youtuberów to 1,6 mln.

Twórcy vloga PodróżoVanie przemierzają Europę i mieszkają we własnoręcznie zbudowanym campervanie.

Autorzy kanału Urbex History zwiedzają i filmują opuszczone miejsca, czasem tajne lub niedostępne.

Kamil in Travel relacjonuje podróże i spotkania z dzikimi zwierzętami. Podczas swoich wrześniowych wypraw odkrywają zalety podróżowania autostradą A4 Katowice-Kraków z płatnościami automatycznymi.

 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij