TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Miasteczka Zdrowia Fundacji Veritas – podsumowanie akcji

Tegoroczna edycja Miasteczko Zdrowia 2021 zorganizowana została w sześciu polskich miastach. Inicjatywa miała na celu szerzyć ideę profilaktyki zdrowotnej i dbania o siebie. Podczas wydarzenia mieszkańcy danych regionów mieli okazję skorzystać z bezpłatnej diagnostyki oraz konsultacji medycznych.
O autorze
1 min czytania 2021-09-27

Tegoroczna edycja ogólnopolskiej inicjatywy poszerzyła wydarzenie o licznych ekspertów i wachlarz dostępnych badań. Na miejscu spotkać można było takich specjalistów jak: lekarz internista, kardiolog, okulista, fizjoterapeuta, dietetyk, stomatolog, dermatolog, onkolog i wielu innych. Uczestnicy przedsięwzięcia mogli wykonać badanie, m.in.: wzroku, słuchu, pod kątem osteoporozy, pod kątem raka skóry, na obecność przeciwciał anty-HCV czy wykonać badanie spirometryczne. Partnerzy i placówki medyczne oferowali również pomiary masy ciała, poziomu cukru czy ciśnienia tętniczego. Nie zabrakło również stref edukacyjnych podczas których uczestnicy mogli dowiedzieć się więcej na temat: samobadania piersi, pierwszej pomocy, instruktażu higieny jamy ustnej czy programu „Profilaktyka 40+”.

Miasteczko Zdrowia 2021 było doskonałą okazją, aby zaczerpnąć wiedzy odnośnie wpływu stresu i znaczenia odpoczynku w naszym życiu. Mieszkańcy mogli skorzystać z ćwiczeń relaksacyjnych oraz oddechowych. To nie wszystko. W przestrzeni wydarzenia pojawiły się również punkty szczepień i strefy z możliwością oddania krwi.

– Niemożliwością wydaje się wymienienie wszystkich lekarzy, ekspertów i specjalistów, którzy pojawili się w poszczególnych miastach. I to cieszy nas najbardziej. Ilość ośrodków, szpitali, placówek medycznych, które wyraziły chęć uczestnictwa w wydarzeniu jest ogromna. Cieszymy się, że mogliśmy współtworzyć wskazaną inicjatywę właśnie z takimi partnerami. Naszym celem była pomoc i wyjście lekarzy do mieszkańców określonych regionów. Chcieliśmy podkreślić znaczenie profilaktyki zdrowotnej. Wiemy, że nam się udało – mówi Paweł Zabilski, przedstawiciel Fundacji Veritas.

– Tegoroczna edycja i liczba osób odwiedzających Miasteczko Zdrowia pokazała nam. jak ważna jest organizacja tego typu przedsięwzięć. Możemy więc powiedzieć: do zobaczenia za rok! – dodaje Patrycja Witkowska z Fundacji Veritas.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Sponsorem wydarzenia w pięciu miastach Polski była Grupa Veritas, natomiast w Kaliszu inicjatywa odbyła się z pomocą firmy Perfekton. Patronat nad wydarzeniem objął Rzecznik Praw Pacjenta.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się