Łączona akcja promocyjno-edukacyjna podpowiada, jak skompletować wzorową wyprawkę. Element promocyjny przebiega pod hasłem „Skomponuj wzorową wyprawkę” i prezentuje produkty potrzebne dziecku w szkole czy przedszkolu.
Z kolei w części edukacyjnej „Rossnę! z dobrymi nawykami” nie mogło zabraknąć porcji wiedzy o tym, jak kształtować dobre nawyki higieniczne i żywieniowe u dziecka. Rossmann na tym aspekcie skupia się również w ramach programu „Rossnę!”. Dzięki tej wiedzy dziecko wie, kiedy powinno umyć ręce oraz nie zapomni o zjedzeniu drugiego śniadania. To pierwszy krok do tego, aby stało się samodzielne.
Zobacz również
Kampania obejmuje materiały w telewizji, internecie, social mediach, a także aktywności w punktach sprzedaży.
Za opracowanie koncepcji kreatywnej kampanii, spot TV, komunikację digital i social media oraz materiały in-store odpowiada agencja NAV agency.
![Sprzedaż zagraniczna zgodna z prawem – wyzwania, przykłady błędów i praktyczna checklista [WEBINAR]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/webinar-cross-border-e-commerce-prawo-cover-142x0-c-default.jpg)
Sprzedaż zagraniczna zgodna z prawem – wyzwania, przykłady błędów i praktyczna checklista [WEBINAR]