Skompletuj wzorową wyprawkę – kampania promocyjno-edukacyjna sieci Rossmann

Rossmann w nowej kampanii zachęca do skompletowania wzorowej wyprawki szkolnej, w której oprócz nowego plecaka i piórnika znajdzie się również wiedza o tym, jak kształtować dobre nawyki.
O autorze
0 min czytania 2021-09-28

Łączona akcja promocyjno-edukacyjna podpowiada, jak skompletować wzorową wyprawkę. Element promocyjny przebiega pod hasłem „Skomponuj wzorową wyprawkę” i prezentuje produkty potrzebne dziecku w szkole czy przedszkolu.

Z kolei w części edukacyjnej „Rossnę! z dobrymi nawykami” nie mogło zabraknąć porcji wiedzy o tym, jak kształtować dobre nawyki higieniczne i żywieniowe u dziecka.  Rossmann na tym aspekcie skupia się również w ramach programu „Rossnę!”. Dzięki tej wiedzy dziecko wie, kiedy powinno umyć ręce oraz nie zapomni o zjedzeniu drugiego śniadania. To pierwszy krok do tego, aby stało się samodzielne.

Kampania obejmuje materiały w telewizji, internecie, social mediach, a także aktywności w punktach sprzedaży.

Za opracowanie koncepcji kreatywnej kampanii, spot TV, komunikację digital i social media oraz materiały in-store odpowiada agencja NAV agency.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj