Ponad 170 ekspertów zasiadających w 11 grupach jurorskich wybrało kampanie i rozwiązania marketingowe, które zasługują na nominację do nagrody Effie Awards 2021. Jury pod przewodnictwem Macieja Hermana, dyrektora zarządzającego LOTTE Wedel, właściciela marki E.Wedel, oceniło zgłoszenia w 24 kategoriach.
Wśród agencji najwięcej nominacji otrzymał McCANN Poland (7), VMLY&R (6) oraz DDB Warszawa (5) i Publicis Worldwide (5).
Zobacz również
12 nominacji zdobyła agencja mediowa Starcom, kolejne otrzymali Performics (7) i Spark Foundry (7) oraz Wavemaker (6).
Najwięcej nominacji spośród marketerów otrzymali: McDonald’s (4) i Grupa Maspex (4), a następnie Grupa Żywiec (3), LEGO (3), Mastercard (3) oraz Polski Standard Płatności (3).
Wśród tegorocznych nominowanych znalazło się ponad 20 debiutantów, a najwięcej nominacji Jury przyznało w kategorii React & Defend.
#PrzeglądTygodnia [09-15.09.2025]: minimalizm w kampanii OOH Braci Sadowników, fundacja Igi Świątek, Grupa Arche na rzecz demografii
Poniżej lista wszystkich nominowanych.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Nagrodzonych poznamy 26 października 2021 r. podczas uroczystej gali, która odbędzie się w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie.
W tym roku, swoim zaangażowaniem, Effie Awards Poland wspierają:
- Sponsorzy Strategiczni: TVN, Onet, Salesforce, Radio Zet
- Sponsorzy Wspierający: Facebook, AMS, YouTube
- Partnerzy Merytoryczni: Premium TV, Media&Leads Polska
- Doradca prawny: Firma prawnicza LSW
- Patroni medialni: NowyMarketing, Forbes, Business Insider, PRoto, Marketer+, E-Commerce w praktyce, Marketing przy Kawie, KampanieSpołeczne.pl, Player, NOIZ.
Szczegóły dostępne są na stronie awards.effie.pl/.