enerBiO, marka własna z portfolio Rossmanna, ma w swojej ofercie ekologiczne produkty spożywcze tj. wafle, soki, dżemy, oleje, dania gotowe czy przekąski, dostępne w drogeriach Rossmann w całym kraju.
W trendbooku „Zmiana” znalazły się odważne marki, które w 2020 r. błyskawicznie zareagowały na wyzwania stawiane przez niespodziewanie zmieniającą się rzeczywistość. Najnowsza publikacja to zbiór inspiracji i informacji. Różne punkty widzenia łączy tu nastawienie na praktyczny charakter rozwiązań. Dzięki temu case studies stanowią zachętę do odważnego działania, gdy już zmusza do tego sytuacja lub – lepiej – gdy da się ją jeszcze wyprzedzić.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
– Kampania ma przede wszystkim pokazać konsumentom przewagę produktów enerBIO nad innymi w tej kategorii oraz pokazać, że zdrowa i smaczna żywność może być łatwo dostępna tuż za rogiem, w ich ulubionej drogerii! – mówi Wojciech Papuziński, associate creative director w agencji Ancymony.
Agencja planuje działania 360. Kampania telewizyjna wystartuje w czwartym kwartale 2021.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024