Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Rossmann i Ancymony ruszają z kampanią marki enerBIO

Ruszyła współpraca Rossmanna i Ancymonów. Agencja wygrała przetarg na realizację kampanii marki enerBiO.
O autorze
1 min czytania 2021-09-29

enerBiO, marka własna z portfolio Rossmanna, ma w swojej ofercie ekologiczne produkty spożywcze tj. wafle, soki, dżemy, oleje, dania gotowe czy przekąski, dostępne w drogeriach Rossmann w całym kraju.

W trendbooku „Zmiana” znalazły się odważne marki, które w 2020 r. błyskawicznie zareagowały na wyzwania stawiane przez niespodziewanie zmieniającą się rzeczywistość. Najnowsza publikacja to zbiór inspiracji i informacji. Różne punkty widzenia łączy tu nastawienie na praktyczny charakter rozwiązań. Dzięki temu case studies stanowią zachętę do odważnego działania, gdy już zmusza do tego sytuacja lub – lepiej – gdy da się ją jeszcze wyprzedzić.

– Kampania ma przede wszystkim pokazać konsumentom przewagę produktów enerBIO nad innymi w tej kategorii oraz pokazać, że zdrowa i smaczna żywność może być łatwo dostępna tuż za rogiem, w ich ulubionej drogerii! – mówi Wojciech Papuziński, associate creative director w agencji Ancymony.

Agencja planuje działania 360. Kampania telewizyjna wystartuje w czwartym kwartale 2021.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj