adidas Originals otwiera nowy rozdział premierą kolekcji Blue Version

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
adidas Originals otwiera nowy rozdział premierą kolekcji Blue Version

Tej jesieni adidas Originals wyrusza w nową, kreatywną podróż po segmencie premium. Przełomowa kolekcja Blue Version oddaje hołd bogatemu dziedzictwu marki, reinterpretując kultowe produkty z jej archiwum przy użyciu luksusowych materiałów i niekonwencjonalnych krojów.

Jak sugeruje sama nazwa, Blue Version zbudowano wokół odważnego koloru bluebird. Wypuszczając na rynek kolekcję w intensywnym niebieskim odcieniu, marka na nowo definiuje możliwości odzieży sportowej dla świadomych odbiorców mody.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Chcąc uczcić premierę Blue Version, adidas wraz z DH Vitkac (ekskluzywnym partnerem kolekcji), podjęli współpracę z wyjątkowym fotografem – Janem Kriwolem (@jankriwol) i przenieśli niebieski kolor adidas Originals w kultowe miejsca Warszawy. Wśród ambasadorów kampanii znajdziemy Radka Pestkę (@rdslav), Laurę Matuszczyk (@horkruks) oraz Katarzynę Tychoniewicz (@kat.astro).

Sportowy styl spotyka się z kreatywnym couture

Elementy kolekcji, jak i kampanii są odą do koloru niebieskiego – niezaprzeczalnie jednego z głównych elementów kultowej historii adidas Originals – i jego ponadczasowej siły do ciągłej ewolucji. Blue Version zawiera również najpopularniejsze modele z takich serii jak Beckenbauer czy Essentials, jednak w zupełnie nowych, nieznanych odbiorcom wcześniej krojach. Kolekcja łączy historię marki adidas Originals z jej odważnym spoglądaniem w przyszłość.

Redefiniując ikony, a jednocześnie kwestionując wizję tego, jak może wyglądać (a przede wszystkim inspirować) odzież sportowa, pierwsza odsłona kolekcji adidas Originals Blue Version zadebiutowała 21 września w DH Vitkac. Kolekcja jest także dostępna na stronie sklepu. Na potrzeby kampanii powstał również dedykowany lookbook.

Za przygotowanie idei kreatywnej kampanii oraz sesji zdjęciowej, projekt lookbooka, współpracę z influencerami, media relations oraz social listening odpowiada VMLY&R Poland.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij