PKO Bank Polski ogłosił przetarg na wybór agencji eventowych

PKO Bank Polski ogłosił przetarg na wybór agencji świadczących usługi w zakresie planowania i organizacji działań eventowych dla Banku, Spółek Grupy Kapitałowej oraz Fundacji PKO Banku Polskiego. Oferty można składać do 8 października 2021 r.
O autorze
0 min czytania 2021-09-30

Agencje, które przystąpią do przetargu, powinny działać na rynku przynajmniej trzy lata, zatrudniać min. 5 osób na umowę o pracę i posiadać doświadczenie w obsłudze firm z branży finansowej.

Do zadań wybranej agencji należeć będzie m.in. tworzenie koncepcji, organizacja i koordynacja działań eventowych w tym konferencji, spotkań integracyjnych, szkoleń, eventów sportowych czy spotkań typu incentive. Wydarzenia odbywać się będą zarówno w kraju, jak i za granicą.

Przetarg obędzie się w dwóch etapach. Bank planuje wybrać kilka agencji, z którymi zostaną podpisane umowy ramowe na okres dwóch lat.

Dodatkowe informacje na temat przetargu i niezbędne dokumenty można znaleźć na stronie www.pkobp.pl w zakładce Ogłoszenia, Licytacje, Przetargi.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj