„Inspiruj się do wygrywania” – loteria audiotekstowa majonezów WINIARY

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
„Inspiruj się do wygrywania” – loteria audiotekstowa majonezów WINIARY

Marka WINIARY (Nestlè Polska) powierzyła agencji UNIQUE ONE opracowanie akcji promocyjnej dotyczącej majonezów marki WINIARY pod hasłem „Inspiruj się do wygrywania”.

Ogólnopolska promocja została zorganizowana przez agencję UNQUE ONE i dotyczy wszystkich majonezów marki WINIARY. Przyjmowanie zgłoszeń do loterii rozpoczęło się 27 września i potrwa do 31 października 2021 roku.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Aby wziąć udział w loterii, należy jednorazowo kupić produkt promocyjny (majonez marki WINIARY o dowolnej pojemności) i wysłać SMS pod numer 70916, w treści wpisując WINIARY.numer z dowodu zakupu. Konsument od razu dowiaduje się, czy wygrał jedną z ponad 1 000 nagród (zestaw noży marki Zwiger, misę ze sztućcami Duka Bamboo, mikser planetarny KitchenAid) oraz kwoty pieniężnej w wysokości 50 zł (x 1200 sztuk). Dodatkowo wszystkie zgłoszenia biorą udział w losowaniu nagrody głównej w wysokości 30 000 złotych. Regulamin loterii dostępny jest na stronie uniqueone.pl oraz winiary.pl. Loteria audiotekstowa skierowana jest do osób, które ukończyły 18 lat.

Agencja UNIQUE ONE odpowiedzialna jest za koncept kreatywny, organizację i obsługę loterii. Loterię wspierają działania reklamowe w Digitalu i TV. Zakup mediów powierzono UM Thrive. Za reklamę telewizyjną odpowiada agencja Publicis.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij