Jakub Prószyński: Nie skazywałbym blogosfery na wymarcie (podcast)

Jakub Prószyński: Nie skazywałbym blogosfery na wymarcie (podcast)

Jakub Prószyński to social media lead w Agencji Monday. Rozpoznawalność w branży przyniósł mu blog Pijaru Koksu, a także… komercjalizacja ślubu. Dziś Jakub współpracuje z największymi markami na rynku.

Wywiad z Jakubem Prószyńskim

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Social media lead w Agencji Monday zaczynał od tworzenia bloga poświęconego PR-owi i social mediom – Pijaru Koksu Blog. Założył go jeszcze zanim dostał się na pierwszy staż do agencji. Z czasem jego kariera nabrała tempa.

Współpracował z AliExpress, kanałem History, IKEA, a teraz w ramach Agencji Monday również z mBankiem. Za tę pierwszą Monday zostało zresztą nagrodzone dwoma brązowymi KTR-ami. O Jakubie zrobiło się głośno kilka lat temu, gdy wraz ze swoją obecną żoną postanowił skomercjalizować swój ślub i zjeść weselny obiad w IKEA. 

O tym, dlaczego Prószyński nie prowadzi już dłużej Pijaru Koksu, kampanii dla AliExpress i skutkach komercjalizacji ślubu mówi w najnowszym odcinku NowyMarketing Podcast.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij