LEGO reklamuje zestawy dla dorosłych tam, gdzie młodsi fani pewnie nie trafią

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
LEGO reklamuje zestawy dla dorosłych tam, gdzie młodsi fani pewnie nie trafią

Dlaczego marka LEGO reklamuje swoje zabawki w... Telegazecie? Żeby reklam tych nie zobaczyły przypadkiem dzieci i młodzież. Bo tym razem chodzi o bardzo specyficzne zestawy klocków: te dla dorosłych.

Najnowsze reklamy zestawów 18+, oferowanych przez firmę LEGO, są dobrze ukryte. Żeby się do tych nich dostać, trzeba najpierw w ogóle wiedzieć o istnieniu takiego medium jak Telegazeta – jedno z czołowych źródeł informacji w złotych latach 90. To właśnie wtedy Telegazeta święciła swoje największe tryumfy.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Po drugie, trzeba się umieć w tym medium poruszać. A obecnie jest to z pewnością bardziej elitarna umiejętność od slalomu przez gąszcz aplikacji w smartfonie. Jeśli nawet ujawnimy, że specjalnie przygotowane wizerunki produktów LEGO dla dorosłych widzowie znajdą na stronie 100/04 Telegazety – to kto dziś będzie umiał zrobić z takiej informacji użytek? Z pewnością jedynie boomerzy. Tu żadne filtry rodzicielskie, chroniące przed nieodpowiednimi treściami, nie są potrzebne.

Niektórych może zaskoczyć fakt, że kojarzona powszechnie z produktami dla dzieci marka LEGO ma także inne produkty w swoim katalogu. Firma wychodzi jednak z założenia, że także dorośli czerpią ogromna frajdę z układania klocków – i nie należy się na ten rynek zamykać.

Zestawy klocków 18+, jak sama nazwa wskazuje, jest projektowana z myślą o osobach pełnoletnich, stąd decyzja o zaprezentowaniu jej w Telegazecie, gdzie młodsi fani LEGO z pewnością nie trafią. Wśród pełnoletnich Telegazeta wciąż ma grono wiernych odbiorców. Badanie Kantar z 2019 roku pokazało, że 2,7 mln Polaków nadal czerpie informacje właśnie z tego źródła. Zdecydowana większość, bo aż 85 proc. użytkowników Telegazety TVP korzysta z niej przynajmniej raz w tygodniu.

Reklamy LEGO dla dorosłych w Telegazecie, zaplanowane na cały październik, są częścią kampanii „Adults welcome”. Ci, którzy już do nich dotrą, będą mieli okazję poznać trzy wybrane produkty z szerokiej oferty zestawów 18+ marki LEGO. Wszystkie są idealnym sposobem na zrelaksowanie się, złapanie oddechu od wszystkich spraw dorosłego życia i pobudzenie kreatywności w długie jesienne wieczory.

Pierwszy z nich to Ford Mustang z serii LEGO Creator dla fanów motoryzacji. Jest też Statua Wolności z serii LEGO Architecture dedykowana fanom podróży oraz The Beatles z serii LEGO Art do wykorzystania jako element dekoracji pokoju fana muzyki.  Jednym słowem: dokładnie to, o czym myśleliście. Telegazeta czeka.

Wszystkie reklamy obejrzeć można na stronie 100/04 Telegazety – oczywiście, jeśli wiecie jak do nich dotrzeć.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij