Marka Sika prezentuje nową, nietypową kampanię wizerunkową

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Marka Sika prezentuje nową, nietypową kampanię wizerunkową

Woda to życie – mówi w nowej kampanii reklamowej Sika, międzynarodowy koncern dostarczający specjalistyczne produkty chemiczne. Niekonwencjonalna, lifestyle’owa reklama ma pokazać, że woda w domu może być naszym sprzymierzeńcem, jeśli tylko zaufamy odpowiednim produktom do hydroizolacji.

Sika to firma o ugruntowanej pozycji na rynku międzynarodowym, w Polsce obecna już od 30 lat. Dzięki oferowaniu produktów o najwyższej jakości zyskała w tym czasie ogromne zaufanie fachowców z branży budowlanej. Tym razem kampania skierowana jest jednak bezpośrednio do klientów indywidualnych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Chcemy zaprezentować inne oblicze firmy działającej w branży budowlanej. Delikatny, ukazujący piękno wody spot ma przekonać widzów, że materiały do hydroizolacji w domu to temat, który nie jest zarezerwowany wyłącznie dla fachowców i tak naprawdę dotyczy każdego z nas – mówi Natalia Rajczonek, marketing manager w Sika Poland.

Woda to radość, piękno, miłość

Nowe spoty reklamowe marki dotyczą jej linii hydroizolacyjnej. Sika ma w swojej ofercie pełen wachlarz produktów zabezpieczających dom „od piwnicy aż po dach”. W filmach reklamowych brak jednak technicznych zwrotów, specjalistycznych grafik czy postaci fachowca w roli głównej. Zamiast tego marka postawiła na dom i jej mieszkańców: grupę przyjaciół podczas spotkania towarzyskiego na tarasie, rodzinę z córeczką w czasie zabawy na balkonowym basenie (takie rozwiązania są możliwe dzięki innowacyjnym systemom wodoszczelnym Sika!), czy panią domu zażywającą relaksującej kąpieli. Te sceny z życia łączy jedno – woda nie jest w nich problemem, a jedynie źródłem radości i przyjemności. Woda rozlewająca się po kafelkach, czy deszcz zalewający taras nie martwią mieszkańców domu, ponieważ o odpowiednią izolację podłoża dbają produkty Sika.

– Kampania ma pokazać widzom, że naszym produktom można zaufać i powierzyć im ochronę domu. Dzięki temu woda w nim będzie naszym sprzymierzeńcem, a nie czynnikiem, który przynosi kłopoty i zniszczenia – tłumaczy Natalia Rajczonek.

Nową kampanię reklamową można oglądać od 20 września, zarówno w internecie, jak i na najpopularniejszych kanałach telewizji – TVN, Polsat i TVP. Za obsługę kampanii telewizyjnej odpowiada Grupa Keino.

Nietypowe spoty reklamowe to element świętowania 30-lecia marki w Polsce. Z tej okazji trwa także Roadshow w punktach Bricoman w wybranych miastach w Polsce. Podczas wydarzeń klienci mają mogą korzystać z wiedzy obecnych ekspertów marki, przetestować produkty, a także wziąć udział w konkursie budowlanym. Najbliższe spotkania odbędą się w Poznaniu i Szczecinie.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij