innogy Polska z Grupy E.ON rozpoczyna współpracę z agencją Spark Foundry

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
innogy Polska z Grupy E.ON rozpoczyna współpracę z agencją Spark Foundry

Spark Foundry, agencja należąca do Publicis Groupe, w wyniku przetargu została wybrana do obsługi mediowej firmy innogy Polska z Grupy E.ON, która dostarcza energię elektryczną dla ponad miliona mieszkańców Warszawy. Agencja będzie odpowiedzialna za strategiczne planowanie i zakup mediów offline.

– Bardzo nas cieszy współpraca ze Spark Foundry. Jest to agencja, która oprócz kreatywności i dokładności w swoim działaniu, wykazuje się zrozumieniem kluczowych wartości naszej marki, a także specyfiki rynku warszawskiego. Wierzymy, że wspólnie zadbamy o efektywną komunikację naszych kampanii, które - dzięki precyzyjnie dobranym nośnikom - dotrą do jak najszerszej grupy odbiorców – mówi Agnieszka Kamińska, innogy Polska z Grupy E.ON.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W ramach nawiązanej współpracy, agencja mediowa Spark Foundry zajmie się planowaniem i zakupem mediów lokalnych w kanałach offline (OOH, prasa, radio) na rynku warszawskim. Pierwsza wspólna kampania, związana z rebrandingiem marki, rusza już 1 października.

– Wygrana w przetargu to dla nas duża radość, ponieważ do naszego portfolio możemy z dumą dołączyć kolejnego Klienta, który chętnie otwiera się na innowacje. Zostaliśmy docenieni przede wszystkim za spójną strategię oraz innowacyjne pomysły na zaistnienie marki w mediach offline. Jestem przekonana, że nasza współpraca ma duży potencjał na sukces – komentuje Beata Szcześniak, general manager Spark Foundry.

Kampania, promowana hasłem PoznajMY się, jest częścią kampanii rebrandingowej innogy Polska, które w grudniu tego roku zmieni się w E.ON Polska. Ma charakter informacyjny i przedstawia historie trójki bohaterów. Podejmują oni inicjatywy proekologiczne w swoich społecznościach, korzystając jednocześnie z rozwiązań dostępnych w innogy. Celem kampanii jest podkreślenie głównych wartości marki E.ON, którymi są współdziałanie z klientami w podejmowaniu kroków na rzecz ochrony klimatu, świadome korzystanie z zasobów naturalnych i wspieranie produkcji energii ze źródeł odnawialnych. Strategię i kampanię przygotowała agencja 180HEARTBEATS + JUNG V MATT.

Firma innogy Polska współpracuje z Publicis Groupe od wielu lat. Agencja MSL odpowiedzialna jest od 2014 roku za komunikację korporacyjną spółki, zarówno zewnętrzną, jak i wewnętrzną oraz działania w zakresie social mediów. Zespół MSL zaangażowany jest także w projekty specjalne. W tym roku innogy zrealizuje także pierwszy projekt specjalny z Saatchi & Saatchi.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij