TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

innogy Polska z Grupy E.ON rozpoczyna współpracę z agencją Spark Foundry

Spark Foundry, agencja należąca do Publicis Groupe, w wyniku przetargu została wybrana do obsługi mediowej firmy innogy Polska z Grupy E.ON, która dostarcza energię elektryczną dla ponad miliona mieszkańców Warszawy. Agencja będzie odpowiedzialna za strategiczne planowanie i zakup mediów offline.
O autorze
1 min czytania 2021-10-01

– Bardzo nas cieszy współpraca ze Spark Foundry. Jest to agencja, która oprócz kreatywności i dokładności w swoim działaniu, wykazuje się zrozumieniem kluczowych wartości naszej marki, a także specyfiki rynku warszawskiego. Wierzymy, że wspólnie zadbamy o efektywną komunikację naszych kampanii, które – dzięki precyzyjnie dobranym nośnikom – dotrą do jak najszerszej grupy odbiorców – mówi Agnieszka Kamińska, innogy Polska z Grupy E.ON.

W ramach nawiązanej współpracy, agencja mediowa Spark Foundry zajmie się planowaniem i zakupem mediów lokalnych w kanałach offline (OOH, prasa, radio) na rynku warszawskim. Pierwsza wspólna kampania, związana z rebrandingiem marki, rusza już 1 października.

– Wygrana w przetargu to dla nas duża radość, ponieważ do naszego portfolio możemy z dumą dołączyć kolejnego Klienta, który chętnie otwiera się na innowacje. Zostaliśmy docenieni przede wszystkim za spójną strategię oraz innowacyjne pomysły na zaistnienie marki w mediach offline. Jestem przekonana, że nasza współpraca ma duży potencjał na sukces – komentuje Beata Szcześniak, general manager Spark Foundry.

Kampania, promowana hasłem PoznajMY się, jest częścią kampanii rebrandingowej innogy Polska, które w grudniu tego roku zmieni się w E.ON Polska. Ma charakter informacyjny i przedstawia historie trójki bohaterów. Podejmują oni inicjatywy proekologiczne w swoich społecznościach, korzystając jednocześnie z rozwiązań dostępnych w innogy. Celem kampanii jest podkreślenie głównych wartości marki E.ON, którymi są współdziałanie z klientami w podejmowaniu kroków na rzecz ochrony klimatu, świadome korzystanie z zasobów naturalnych i wspieranie produkcji energii ze źródeł odnawialnych. Strategię i kampanię przygotowała agencja 180HEARTBEATS + JUNG V MATT.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Firma innogy Polska współpracuje z Publicis Groupe od wielu lat. Agencja MSL odpowiedzialna jest od 2014 roku za komunikację korporacyjną spółki, zarówno zewnętrzną, jak i wewnętrzną oraz działania w zakresie social mediów. Zespół MSL zaangażowany jest także w projekty specjalne. W tym roku innogy zrealizuje także pierwszy projekt specjalny z Saatchi & Saatchi.

Słuchaj podcastu NowyMarketing