Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

innogy Polska z Grupy E.ON rozpoczyna współpracę z agencją Spark Foundry

Spark Foundry, agencja należąca do Publicis Groupe, w wyniku przetargu została wybrana do obsługi mediowej firmy innogy Polska z Grupy E.ON, która dostarcza energię elektryczną dla ponad miliona mieszkańców Warszawy. Agencja będzie odpowiedzialna za strategiczne planowanie i zakup mediów offline.
O autorze
1 min czytania 2021-10-01

– Bardzo nas cieszy współpraca ze Spark Foundry. Jest to agencja, która oprócz kreatywności i dokładności w swoim działaniu, wykazuje się zrozumieniem kluczowych wartości naszej marki, a także specyfiki rynku warszawskiego. Wierzymy, że wspólnie zadbamy o efektywną komunikację naszych kampanii, które – dzięki precyzyjnie dobranym nośnikom – dotrą do jak najszerszej grupy odbiorców – mówi Agnieszka Kamińska, innogy Polska z Grupy E.ON.

W ramach nawiązanej współpracy, agencja mediowa Spark Foundry zajmie się planowaniem i zakupem mediów lokalnych w kanałach offline (OOH, prasa, radio) na rynku warszawskim. Pierwsza wspólna kampania, związana z rebrandingiem marki, rusza już 1 października.

– Wygrana w przetargu to dla nas duża radość, ponieważ do naszego portfolio możemy z dumą dołączyć kolejnego Klienta, który chętnie otwiera się na innowacje. Zostaliśmy docenieni przede wszystkim za spójną strategię oraz innowacyjne pomysły na zaistnienie marki w mediach offline. Jestem przekonana, że nasza współpraca ma duży potencjał na sukces – komentuje Beata Szcześniak, general manager Spark Foundry.

Kampania, promowana hasłem PoznajMY się, jest częścią kampanii rebrandingowej innogy Polska, które w grudniu tego roku zmieni się w E.ON Polska. Ma charakter informacyjny i przedstawia historie trójki bohaterów. Podejmują oni inicjatywy proekologiczne w swoich społecznościach, korzystając jednocześnie z rozwiązań dostępnych w innogy. Celem kampanii jest podkreślenie głównych wartości marki E.ON, którymi są współdziałanie z klientami w podejmowaniu kroków na rzecz ochrony klimatu, świadome korzystanie z zasobów naturalnych i wspieranie produkcji energii ze źródeł odnawialnych. Strategię i kampanię przygotowała agencja 180HEARTBEATS + JUNG V MATT.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Firma innogy Polska współpracuje z Publicis Groupe od wielu lat. Agencja MSL odpowiedzialna jest od 2014 roku za komunikację korporacyjną spółki, zarówno zewnętrzną, jak i wewnętrzną oraz działania w zakresie social mediów. Zespół MSL zaangażowany jest także w projekty specjalne. W tym roku innogy zrealizuje także pierwszy projekt specjalny z Saatchi & Saatchi.

Słuchaj podcastu NowyMarketing