Regularna metamorfoza salonu lub sypialni? Z Salonami Agata to możliwe. Marka kontynuuje serię zabawnych spotów z Synową i Teściową, koncentrując się tym razem na podkreśleniu dostępności modnych nowości w sklepach sieci. Chociaż od ostatnich zakupów bohaterek minął dopiero tydzień, obie znajdują jednak nowe, ciekawe dodatki i akcesoria, idealne do podkreślenia charakteru wnętrz ich domów. W oko Teściowej wpada szczególnie jeden wyjątkowy element. Rozbawiona Gośka próbuje wyrazić lekką dezaprobatę dla jej zachwytu, sama nie może oderwać wzroku od tej wyjątkowej nowości. Co spowodowało takie zamieszanie w trakcie ich zakupów i jakie produkty znajdą się w ich koszykach? Lekki ton i dowcip spotu idealnie podkreśla bogactwo oferty salonów Agata, w których zawsze można znaleźć coś nowego, na każdy gust.
– Bardzo dbamy o to, aby nasza oferta zarówno mebli, jak i szeroko rozumianych dodatków była dynamiczna. Duża jest częstotliwość wprowadzania nowości produktowych i dzięki temu Klienci odwiedzający nasze salony w krótkim odstępie czasu mogą znaleźć zupełnie nowe meble czy dodatki. Dlatego warto często zaglądać do Salonów Agata i sprawdzić, jakie nowości zostały przygotowane – tłumaczy Krzysztof Wadas, dyrektor ds. marketingu Agata S.A.
Zobacz również
W skróconej, 15-sekundowej wersji reklamy, między Teściową a Synową dochodzi do zabawnego nieporozumienia. Gośka jest przekonana, że Teściowa zwróciła uwagę na jej sukienkę. Okazuje się jednak, że aprobata granej przez Ewę Kasprzyk postaci skierowana była w stronę… produktowej nowości dostępnej w salonie. Emisji spotów towarzyszy trwająca do 23 października, urodzinowa promocja na wszystkie produkty: rabaty do 20% albo możliwość spłaty zakupu w 50 ratach 0% bez dodatkowych kosztów.
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
Koncepcja kreatywna kampanii została po raz kolejny powierzona agencji PZL. Za jej realizację odpowiadał dom produkcyjny Film Republic. Zakupem czasu reklamowego w telewizji zajmuje się Spark Foundry. Spotom telewizyjnym towarzyszą również reklamy radiowe i kampania w Internecie oraz w prasie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing