Nowości produktowe Salonów Agata w kolejnej odsłonie kampanii

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Nowości produktowe Salonów Agata w kolejnej odsłonie kampanii

O tym, że w Salonach Agata każdy znajdzie coś dla siebie, po raz kolejny przekonują w nowych spotach ambasadorki marki – Małgorzata Socha i Ewa Kasprzyk. Co tym razem przykuło szczególną uwagę Synowej i Teściowej?

Regularna metamorfoza salonu lub sypialni? Z Salonami Agata to możliwe. Marka kontynuuje serię zabawnych spotów z Synową i Teściową, koncentrując się tym razem na podkreśleniu dostępności modnych nowości w sklepach sieci. Chociaż od ostatnich zakupów bohaterek minął dopiero tydzień, obie znajdują jednak nowe, ciekawe dodatki i akcesoria, idealne do podkreślenia charakteru wnętrz ich domów. W oko Teściowej wpada szczególnie jeden wyjątkowy element. Rozbawiona Gośka próbuje wyrazić lekką dezaprobatę dla jej zachwytu, sama nie może oderwać wzroku od tej wyjątkowej nowości. Co spowodowało takie zamieszanie w trakcie ich zakupów i jakie produkty znajdą się w ich koszykach? Lekki ton i dowcip spotu idealnie podkreśla bogactwo oferty salonów Agata, w których zawsze można znaleźć coś nowego, na każdy gust.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Bardzo dbamy o to, aby nasza oferta zarówno mebli, jak i szeroko rozumianych dodatków była dynamiczna. Duża jest częstotliwość wprowadzania nowości produktowych i dzięki temu Klienci odwiedzający nasze salony w krótkim odstępie czasu mogą znaleźć zupełnie nowe meble czy dodatki. Dlatego warto często zaglądać do Salonów Agata i sprawdzić, jakie nowości zostały przygotowane – tłumaczy Krzysztof Wadas, dyrektor ds. marketingu Agata S.A.

W skróconej, 15-sekundowej wersji reklamy, między Teściową a Synową dochodzi do zabawnego nieporozumienia. Gośka jest przekonana, że Teściowa zwróciła uwagę na jej sukienkę. Okazuje się jednak, że aprobata granej przez Ewę Kasprzyk postaci skierowana była w stronę… produktowej nowości dostępnej w salonie. Emisji spotów towarzyszy trwająca do 23 października, urodzinowa promocja na wszystkie produkty: rabaty do 20% albo możliwość spłaty zakupu w 50 ratach 0% bez dodatkowych kosztów.

Koncepcja kreatywna kampanii została po raz kolejny powierzona agencji PZL. Za jej realizację odpowiadał dom produkcyjny Film Republic. Zakupem czasu reklamowego w telewizji zajmuje się Spark Foundry. Spotom telewizyjnym towarzyszą również reklamy radiowe i kampania w Internecie oraz w prasie.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij