Nowy serial Netflixa „Squid Game” pretenduje do bycia najpopularniejszym nieanglojęzycznym serialem na platformie. Tydzień po premierze stał się numerem 1 na liście seriali w 90 krajach. Dla fanów dziewięcioodcinkowego thrillera, opowiadającego historię ludzi rywalizujących ze sobą w survivalowych grach, w miniony weekend w Paryżu została otwarta specjalna strefa z atrakcjami.
Zobacz również
fot. Netflix
Informację o otwarciu nowego sklepu typu pop-up Netflix France zamieścił na swoim koncie na Twitterze. W 6 godzin po jego publikacji post został udostępniony ponad 6 tys. razy, co świadczy o sporym zainteresowaniu wydarzeniem i serialową produkcją.
– Squid Game z pewnością będzie naszym największym nieanglojęzycznym serialem na świecie – powiedział Ted Sarandos, co-CEO Netflix podczas konferencji Code 2021.
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Przy paryskiej 12 rue d’Alexandrie, gdzie na co dzień funkcjonuje kawiarnia Kick Cafe, przez dwa dni działał sklep z atrakcjami nawiązującymi do serialu. Przed wejściem do specjalnej strefy czekali strażnicy przebrani w czerwone kostiumy i czarne maski, rodem z serialu.
Oprócz zakupu pamiątek i zrobienia zdjęć, podczas wydarzenia fani mogli zagrać w gry, które zostały przedstawione w „Squid Game”. Uczestnicy mogli wziąć udział w pojedynku „Światło czerwone, światło zielone”, który pojawił się w pierwszym odcinku serialu, zagrać m.in. w „Kałamarnicę” czy grę z odcinka „The Umbrella Man”, czyli wycinanie określonych kształtów w ciasteczkach bez ich kruszenia.
PS
Netflix rozszerza swoją ofertę gier wideo oraz przejmuje studio gier i poodejmuje współpracę z zespołem Night School Studio.
PS 2
Netflix stworzył specjalną „Strefę wolną od spoilerów”, i „porwał”, ich twórców, aby fani na całym świecie mogli obejrzeć najnowsze odcinki „Domu z papieru”.
PS 3
Branża gamingowa w świecie filmów i seriali mocno się rozwija, a twórcy produkcji filmowych starają się przyciągnąć uwagę pasjonatów gier wideo.