Marka Prima startuje z loterią

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Marka Prima startuje z loterią

Ogólnopolską loterię kaw marki Prima (Jacobs Douwe Egberts) wspiera kampania reklamowa prowadzona w telewizji, internecie oraz w sklepach stacjonarnych.

Przyjmowanie zgłoszeń w „Loterii Prima” potrwa od 1 października do 31 grudnia 2021 r. Aby wziąć udział w promocji wystarczy kupić dowolne opakowanie kawy marki Prima, zachować paragon fiskalny i zarejestrować go w formularzu na stronie: prima.com.pl/kawiarka.  W loterii do wygrania jest dwa tysiące włoskich kawiarek.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Loterię wspiera kampania reklamowa, która potrwa do 24 grudnia br. W kampanii wykorzystane zostały spoty emitowane w telewizji, kanały digitalowe i social media, jak również materiały POSM w sklepach stacjonarnych.

Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Havas Media, za kreację odpowiada agencja BBDO, a za organizację i obsługę loterii FIRST LINE Polska.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij