Przyjmowanie zgłoszeń w „Loterii Prima” potrwa od 1 października do 31 grudnia 2021 r. Aby wziąć udział w promocji wystarczy kupić dowolne opakowanie kawy marki Prima, zachować paragon fiskalny i zarejestrować go w formularzu na stronie: prima.com.pl/kawiarka. W loterii do wygrania jest dwa tysiące włoskich kawiarek.
Loterię wspiera kampania reklamowa, która potrwa do 24 grudnia br. W kampanii wykorzystane zostały spoty emitowane w telewizji, kanały digitalowe i social media, jak również materiały POSM w sklepach stacjonarnych.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Havas Media, za kreację odpowiada agencja BBDO, a za organizację i obsługę loterii FIRST LINE Polska.