Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Szlachetny minimalizm w kolekcji Gino Rossi na sezon jesień-zima 2021

Wyważony obcas, marszczona cholewka, miękki kuferek – doskonałe formy są ponadczasowe. W kampanii nowej kolekcji Gino Rossi trendy w dodatkach prezentuje litewska supermodelka Giedrė Dukauskaitė.
O autorze
2 min czytania 2021-10-04

Głębokie odcienie antracytu, czekolady i karmelu, naturalne materiały, neutralne detale – akcesoria z kolekcji Gino Rossi na sezon jesień-zima 2021 mogłyby znaleźć się na pokazach kolekcji mistrzów minimalizmu lat 90.: Calvina Kleina, Helmuta Langa czy Donny Karan.

Ponadczasowa prostota rządzi linią damską i męską. Z modeli butów dla niej przewidziano przede wszystkim botki i kozaki. Lekko futurystycznym kształtem wyróżniają się jasne, sięgające za kostkę, podparte na masywnej podeszwie, zapinane na zamek błyskawiczny albo lakierowane, w męskim stylu, łączące elementy mokasynów i sztybletów. Jeszcze większą czystość formy osiągnięto przy butach z wąską cholewką, umieszczonych na słupku albo płaskich, z odrobinę wydłużonym no-skiem. Po kilku sezonach dominacji botków do kostek triumfalnie powracają wyższe kozaki. Mogą być seksowne jak muszkieterki, nawiązujące do stylu jeździeckiego albo inspirowane wojskiem – te buty mają wiele wcieleń. W kolekcji Gino Rossi są pozbawione zbędnych ozdobników. Te na nie-wielkim obcasie mają wydłużony nosek, by odpowiednio zbudować proporcje sylwetki. Minimalizm lat 90. przełamują kozaki z marszczoną cholewką jak z żurnali wcześniejszej dekady.

W całej kolekcji liczą się kolory, w tym beż, najmodniejszy odcień sezonu, który świetnie sprawdza się w monochromatycznych lookach. Faktury pozostają w większości neutralne, a detale nie przytła-czają fasonów.

W linii torebek projektanci bawią się teksturą – shopperki są pikowane, torebki na pasku wytłaczane we wzór egzotycznej skóry, a bagietki w rozmiarze XS – lakierowane.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Równie różnorodne są torby dla niego. Modny mężczyzna może wybrać aktówki – jednolite albo z monogramem, nerki, plecaki w eleganckim wydaniu albo torby podróżne wytłaczane we wzór egzo-tycznej skóry.

W kolekcji butów wyróżniają się lakierowane pantofle w stylu bitników, sztyblety z przyciemnia-nym noskiem albo klasycznie czarne, które z powodzeniem mogą być traktowane jako uniseksowe, czy też mokasyny ze złotą klamerką i frędzlami w stuprocentowo włoskim stylu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Mateusz Stankiewicz, jeden z najbardziej utytułowanych fotografów w Polsce, stanął za obiekty-wem sesji, która powstała w postindustrialnej, surowej i wyrazistej przestrzeni. Wyrafinowany cha-rakter dodatków podkreśla nowoczesna uroda modeli – androgyniczna i naturalna. W sesji wystąpi-ła Litwinka Giedrė Dukauskaitė, która od 15 lat należy do grona supermodelek. Na prestiżowym portalu models.com figuruje w kategorii ikon branży. Ostatnio wystąpiła na okładce tureckiego „Vogue’a”, w kampanii zegarków Chanel i na pokazie Khaite w Nowym Jorku. Towarzyszy jej Amerykanin Max Von Isser.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Kolekcja Gino Rossi jest już dostępna w sklepach stacjonarnych CCC, na ccc.eu oraz w aplikacji.

Zdjęcia: Mateusz Stankiewicz / SameSame
Modelka: Giedrė Dukauskaitė / Models1
Model: Max Von Isser / Supa
Stylizacja: Agnieszka Ścibior
Makijaż: Wilson
Włosy: Emil Zed / Van Dorsen Artists
Scenografia: Nieves Cabanes
Marketing director: Katarzyna Krawczyk / CCC
Art director: Maria Mastalerz / CCC
Produkcja: Bartosz Majkowski / CCC
Dom produkcyjny: Warsaw Creatives