Jak ruszać się z Getin Mobile

Getin Bank i agencja 180heartbeats + JUNG v. MATT przygotowali teledysk promujący aplikację Getin Mobile, umożliwiającą logowanie do systemu bankowego za pomocą zdefiniowanego ruchu.
O autorze
1 min czytania 2014-06-16

Klip został zmontowany z materiałów zgromadzonych w ramach akcji z interaktywną wiatą przystanku, którą bank zainstalował we Wrocławiu.

W marcu na jednym z wrocławskich przystanków została zamontowana gablota AMS, która umożliwiała interaktywną zabawę. Ekran i moduł wbudowane w instalację pozwalały przechodniom zapoznać się z aplikacją Getin Mobile oraz zapraszały do tanecznej ekspresji przy remiksie Jericho zespołu C2C. Dzięki gablocie można było odsłuchać ten utwór i zatańczyć w wiacie przystanku, a występ rejestrowała kamera. Korzystając z wirtualnej klawiatury na dotykowym ekranie, każdy decydował, czy chce, by jego taniec pojawił się w teledysku Getin Banku. Za oprogramowanie nośnika odpowiadała firma Aduma. Pomysłodawcą i wykonawcą całej akcji promocyjnej banku jest agencja 180heartbeats + JUNG v. MATT.

Getin Bank jako pierwszy w Polsce wykorzystał technologię umożliwiającą włączenie przechodniów w interakcję z przystankową wiatą. Akcja cieszyła się dużym zainteresowaniem wrocławian, ponad 300 osób wzięło w niej udział. Najlepsze popisy taneczne zostały wykorzystane w wyjątkowym klipie promującym aplikację Getin Mobile. Dostępny w AppStore i Google Play program umożliwia użytkownikom smartfonów logowanie do systemu bankowego za pomocą zdefiniowanego ruchu palcem po ekranie dotykowym, tzw. wężyka. Taneczna akcja w lekki, oryginalny sposób nawiązuje do tej funkcji aplikacji.

Przy jego tworzeniu interaktywna agencja 180heartbeats + JUNG v. MATT wykorzystała nagrania udostępnione przez uczestników wrocławskiej akcji i animacje w stylu vintage, które nadały klipowi wyjątkowy charakter.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Cała akcja z interaktywnym przystankiem, a następnie powstały klip są doskonałym przykładem na to, że ludzie lubią się angażować, o ile koncept jest po prostu fajny. Doskonale widać również jak prosty może być link pomiędzy produktem, a akcją, by był zrozumiały – powiedział Bartłomiej Walczuk, Senior Art Director w 180heartbeats + JUNG v. MATT. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing