„Kobiece jazdy” – Wellman i Bujakiewicz w talk show dla ŠKODA Polska

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
„Kobiece jazdy” – Wellman i Bujakiewicz w talk show dla ŠKODA Polska

Grupa Kalicińscy.com opracowała ideę kreatywną i zrealizowała talk show „Kobiece jazdy” dla ŠKODA Polska. Do współpracy zaproszono dwie gwiazdy – Dorotę Wellman i Katarzynę Bujakiewicz.

Za produkcję wideo odpowiada agencja The Fog – brand content, obsługę social media i przygotowanie platformy contentowej zapewniają Kalicińscy.com.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Premiera pierwszego odcinka „Kobiecych jazd” odbyła się 12 czerwca. Pozostałe będą emitowane dwa razy w tygodniu (w poniedziałki i czwartki) na kanałach ŠKODY w social media (na Facebooku, YouTube i dedykowanej stronie www).

W każdym odcinku talk show „Kobiece jazdy” Dorota Wellman i Katarzyna Bujakiewicz w zabawny i lekki sposób prowadzą rozmowy „zza kółka” w czasie jazdy. Bohaterki spontanicznie odpowiadają na pytania, które otrzymują w trakcie nagrania, zawsze w zaskakującej formie np. od policjanta w czasie kontroli drogowej.

- Talk show „Kobiece jazdy” jest jednym z elementów strategii komunikacji ŠKODA Polska, kierowanej do kobiet. To właśnie one podejmują większość decyzji zakupowych – podkreśla Katarzyna Misztal, Specjalista ds. Marketingu i PR, ŠKODA Polska.

Wszystkie odcinki zostały nagrane we wnętrzu pięciu różnych modeli ŠKODY (Superb, Rapid, Octavia RS, Citigo i Octavia Combi), w formule reality tv. Bohaterki talk show poznają tematy rozmów dopiero podczas jazdy. Autorami pytań w finałowym odcinku, nagranym we wnętrzu modelu ŠKODA Octavia Combi są internauci, którzy skorzystali wcześniej z aplikacji konkursowej na fanpage ŠKODA Polska.

- Pomysłem na reżyserię było stworzenie naturalnej sytuacji dla bohaterek, dlatego nie udawaliśmy że kamer nie ma, a tematy rozmów były podrzucane spontanicznie. Przy realizacji pomysłu bazowaliśmy na insighcie, że podczas podróży samochodem rozmawia się swobodnie i o wszystkim – powiedział Kuba Kaliciński, creative director The Fog.

Grupa Kalicińscy.com obsługuje markę ŠKODA Polska w social media od 2012 roku. Za strategię mediową w projekcie „Kobiece jazdy” odpowiada MediaCom, a za negocjacje kontraktów i koordynację projektu odpowiada MediaCom Beyond Advertising (MBA).

Premierowy odcinek „Kobiecych jazd”: https://apps.facebook.com/kobiece_jazdy/

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij