Wywiad z Arturem Jabłońskim
Artur Jabłoński zaczynał jako bloger w okolicach 2010 r. To za jego sprawą rozwijał swoje kompetencje contentowe i marketingowe. Z czasem zaczął pracować jako copywriter, a później PR-owiec i koordynator działań marketingowych.
Zobacz również
-
Dominik Popławski (Komfort): Obojętnie, z jakiej branży jesteśmy – każdy z nas powinien sięgnąć po narzędzia AI [PODCAST]
-
Joanna Nowak, Sebastian Puchała: Na TikToku nie wygrywa perfekcja – wygrywa autentyczność [PODCAST]
-
Olga Koenig, Alicja Straburzyńska (Canva): Myślimy globalnie, działamy lokalnie [PODCAST]
W 2016 r. porzucił etat na rzecz pracy, jako freelancer i choć początkowo tego nie zamierzał – stał się pełnoprawnym przedsiębiorcą. Na swoim koncie ma już cztery książki, organizowanie TEDx, czy liczne prelekcje na największych branżowych eventach. Rozmawiamy z Arturem nt. jego drogi w najnowszym odcinku NowyMarketing Podcast.
Olga Koenig, Alicja Straburzyńska (Canva): Myślimy globalnie, działamy lokalnie [PODCAST]