Artur Jabłoński (Digitalk): Inne agencje, kiedy popełnią błąd, to ściemniają (podcast)

Artur Jabłoński (Digitalk): Inne agencje, kiedy popełnią błąd, to ściemniają (podcast)

Artur Jabłoński to CEO agencji Digitalk i jeden z najbardziej rozpoznawalnych blogerów i konsultantów marketingowych. Rozmawiamy z Arturem o jego ścieżce kariery, książkach i tym, jakie są największe grzechy branży.

Wywiad z Arturem Jabłońskim

Artur Jabłoński zaczynał jako bloger w okolicach 2010 r. To za jego sprawą rozwijał swoje kompetencje contentowe i marketingowe. Z czasem zaczął pracować jako copywriter, a później PR-owiec i koordynator działań marketingowych. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W 2016 r. porzucił etat na rzecz pracy, jako freelancer i choć początkowo tego nie zamierzał – stał się pełnoprawnym przedsiębiorcą. Na swoim koncie ma już cztery książki, organizowanie TEDx, czy liczne prelekcje na największych branżowych eventach. Rozmawiamy z Arturem nt. jego drogi w najnowszym odcinku NowyMarketing Podcast.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij