Offerista Group Poland: 87% kupujących skorzysta z ofert z okazji Black Friday [badanie]

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Offerista Group Poland: 87% kupujących skorzysta z ofert z okazji Black Friday [badanie]

W okresie 1-30 września 2021 roku Offerista Group Poland przeprowadziła badanie online na platformie z gazetkami promocyjnymi Ofertolino.pl. Wzięła w nim udział reprezentatywna grupa 272 konsumentów w wieku od 18 do 65 lat z Warszawy, Katowic i innych części Polski. Black Friday już tuż tuż, 26.11.2021, a dzięki tej ankiecie chcemy zbadać postawy konsumentów wobec zakupów w Black Friday w tym roku.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Oto kilka ciekawych spostrzeżeń, które wynikają z wyników badania.

Ponad 87% uczestników badania twierdzi, że zamierza w tym roku zrobić zakupy podczas Black Friday.

Trzy najważniejsze kategorie planowanych zakupów w tym roku to: Odzież/obuwie/akcesoria sportowe, Kosmetyki i Sprzęt AGD.

Ponad 49% badanych szuka atrakcyjnych ofert z okazji Black Friday w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram), 32% korzysta z oficjalnych stron internetowych marek jako głównego źródła informacji o okazjach, a ponad 36% sprawdza reklamy telewizyjne.

Blisko 40% badanych, którzy planują zakupy podczas Black Friday 2021, zamierza zrobić zakupy online.

Ponad 51% woli płacić za zakupy gotówką, a prawie 28% użyłoby do tego karty.

Większość badanych konsumentów (28%) nie podjęła jeszcze decyzji, ile wyda, 20% planuje wydać poniżej 250 zł, a 16% między 250 zł a 300 zł.

Główne powody, dla których prawie 13% respondentów nie planuje w tym roku zakupów w Black Friday, to brak wiary w prawdziwość proponowanych promocji (43%), niepewność finansowa (35%) oraz brak potrzeby kupienia czegoś konkretnego (35%). Jednak 68% z nich jest gotowych skorzystać z okazji, jeśli znajdzie naprawdę dobrą ofertę.

Aby promować swoje oferty z okazji Black Friday w tym roku, detaliści i marki mogą skorzystać z doświadczenia Grupy Offerista w cyfrowym marketingu detalicznym. Firma oferuje różnorodne rozwiązania, dzięki którym każda firma może być tam, gdzie jej klienci spędzają najwięcej czasu: przed swoimi telefonami, tabletami i laptopami. Oferowane przez Offerista Group Poland rozwiązania 360° Digital Solutions mogą być dokładnie dopasowane do celów i potrzeb każdej branży. Za pośrednictwem Ofertolino.pl i jego rozbudowanej sieci platform partnerskich przedsiębiorcy mogą z powodzeniem promować swoje oferty specjalne z okazji Black Friday, korzystając z bogatego zestawu narzędzi marketingowych do pozycjonowania wielokanałowego: notyfikacje push na stronie internetowej, onsite i w aplikacjach, cyfrowe katalogi dystrybucyjne, reklamy na portalach społecznościowych, newsletter itp.

Z pełnymi wynikami ankiety dotyczącej Black Friday można zapoznać się tutaj. Cytowanie badania lub jego fragmentów jest niedozwolone bez podania źródła, którym jest Offerista Group Poland, ankieta online zamieszczona na Ofertolino.pl.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij