Nowy team leader będzie raportować do Iwo Orzełka, service delivery leada. Zespół website business support jest pierwszym punktem kontaktu dla rynków w zakresie weryfikacji poprawnego działania aplikacji stron internetowych zarówno w formacie desktopowym jak i mobile.
Dawid ma na koncie 5-letnie doświadczenie w branży marketingowej, które zdobywał m.in. na pozycji project managera w agencji eg+ wordlwide, czy jako user marketing specialist w Bosch.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Oprócz zespołu website business supportu, w TechNest działa także team market konsultantów odpowiedzialnych za kampanie na stronach klienta. Łącznie w spółce pracuje obecnie ponad 40 osób.
Budowa i rozwój zespołu jest wynikiem przetargu, w ramach którego TechNest przejął zarządzanie stronami klienta na ponad 130 rynkach w oparciu o rozwiązania Adobe. Miks kompetencji TechNest obejmuje także analitykę i technologię, które personalizują komunikację z konsumentem na serwisach marki.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024