PHD wprowadza nową globalną identyfikację wizualną

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
PHD wprowadza nową globalną identyfikację wizualną

Globalna sieć mediowa PHD, część Omnicom Media Group, wprowadziła nowy logotyp i odświeżoną identyfikację wizualną, aby odzwierciedlić filozofię „Make the Leap" – wezwanie do działania w celu wykorzystania siły kreatywności dla marek swoich klientów.

– Nowoczesne, dynamiczne i zdolne do ruchu logo jest odzwierciedleniem kreatywności, otwartości w myśleniu, współpracy i odwagi, które od zawsze były wyróżnikiem PHD. Nowa identyfikacja wizualna to kolejna inspiracja dla zespołu do wdrażania innowacji w firmie oraz w projektach dla klientów agencji – wprowadzenie nowej wizualizacji komentuje Maria Kiełczyńska, dyrektor zarządzająca PHD Polska.

– Od ponad 30 lat PHD stawia na kreatywność, innowacje i bycie liderem w swojej kluczowej działalności. Kreatywność i siła wyobraźni są tym, co napędza naszą branżę i wierzymy, że tylko poprzez dokonywanie kreatywnych zmian w myśleniu możemy najlepiej pomóc naszym klientom w rozwoju, a co za tym idzie, w skoku komercyjnym. Ewolucja naszej tożsamości wprowadza tę ideę w życie, dzięki współczesnemu i dynamicznemu logo, który pokazuje nas jako nowoczesny brand – opowiada Philippa Brown, Worldwide CEO w PHD.

– We współczesnym świecie postęp w dziedzinie danych i technologii umożliwił marketerom udoskonalenie sposobu targetowania i mierzenia kampanii. Jednak, choć jest to ogromnie ważne, w PHD wiemy, że każda wspaniała kampania zaczyna się od świetnego pomysłu kreatywnego. Dlatego nasza identyfikacja wizualna skupia się na kreatywności ponad wszystko inne - ponieważ to siła wyobraźni napędza rozwój biznesowy marki, a nie tylko raporty i arkusze kalkulacyjne – dodaje Mark Holden, Worldwide chief strategy officer w PHD.

Odświeżona indentyfikacja wizualna PHD, stworzona we współpracy z niezależnym dyrektorem projektowym, Cosmo Jamesonem, została zaprojektowana z myślą o możliwościach cyfrowych, ruchowych i dźwiękowych, a także na nowo opracowana, aby w pełni przekazać wizję marki PHD: „Make the Leap". U podstaw nowego brandingu leżą zasoby wizualne, które reprezentują wartości PHD: kreatywność, odwagę, otwartość, współpracę i ciekawość – co odzwierciedla fakt, że to właśnie kreatywność i innowacyjność talentów PHD napędza rozwój firmy.

Branding ożywa dzięki obrazom i filmom, które pozwalają widzowi poczuć wartości PHD, ukazując dwoistość świata stworzonego na nowo, przechodzącego z jednego stanu w drugi dzięki wizualizacji „Make the Leap".

– Nasza nowa identyfikacja została zaprojektowana z myślą o technologii cyfrowej i ruchu, aby odzwierciedlić sposób, w jaki pracujemy dzisiaj, a także być symbolem naszych wartości. Logotyp jest dynamiczny i elastyczny, zdolny do ruchu, aby uruchomić obrazy lub filmy – mówi Avril Canavan, Worldwide chief marketing officer w PHD.

– PHD posiada wiodącą w branży przewagę konkurencyjną powstałą ze strategii oraz kreatywności. Zadaniem briefu było uchwycenie zmian w branży i to właśnie motyw połączenia strategii oraz kreatywoności, napędza do stworzenia własnego języka wizualnego, definiując obrazy i filmy PHD, ale najbardziej widoczny jest w logotypie, który został przekształcony w wieloznaczny symbol. Został on zaprojektowany tak, aby wykorzytsać energię kinetyczą. Jego obrotowa symetria pozwala mu zademonstrować jego cechy ambigramu w ruchu. W ujęciu statycznym, jego forma sugeruje, że w każdej chwili może zacząć działać – kontynuuje Cosmo Jameson, design director w PHD.

Nowy branding jest wdrażany wewnętrznie i zewnętrznie na wszystkich ponad 100 rynkach PHD.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij