TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Rusza kampania Allegro Lokalnie – „Przejdźmy do rzeczy”

Wraz ze startem darmowej aplikacji Allegro Lokalnie startuje komunikacja subbrandu Allegro skierowanego do osób prywatnych. Kampania pokazuje, jak w prosty sposób korzystający z aplikacji mogą zyskać dodatkowe środki, sprzedając zbędne przedmioty.
O autorze
1 min czytania 2021-10-15

„Przejdźmy do rzeczy” to pierwsza tak duża kampania od czasu uruchomienia serwisu. – Szukaliśmy dobrego momentu na rozpoczęcie komunikacji i postanowiliśmy połączyć jej start z uruchomieniem aplikacji – mówi Daniel Piątkowski, brand management leader. – Chcieliśmy, żeby jak najwięcej osób mogło się od razu przekonać o korzyściach Allegro Lokalnie – możliwości zdobycia dodatkowych środków bądź zakupu czegoś w okazyjnej cenie. Ponadto podkreślamy, że Allegro Lokalnie to miejsce, w którym zakupy są bezpieczne i wygodne dzięki aplikacji mobilnej – dodaje Piątkowski.

– Wprowadzając nową usługę na rynek, chcemy jasno opowiedzieć użytkownikom, jak pomaga w rozwiązywaniu ich codziennych problemów – Mówi Artur Bolesławski, creative group head, Ogilvy Polska. – Równie ważne było zaznaczenie naszego point of difference – Allegro Lokalnie to nie tylko używane ubrania. W filmach widzimy historie ludzi, którzy dzięki rzeczom, z których nie korzystają, zyskują zastrzyk finansowy, a z drugiej strony historie osób, dla których te same rzeczy to niesamowite okazje – dodaje.

– Zależało nam na zbudowaniu świadomości użytkowników, jak uniwersalne jest Allegro Lokalnie. Idea Przejdźmy do rzeczy ilustruje to, jak szerokie spektrum przedmiotów można wystawić i znaleźć w serwisie – mówi Maciej Twardowski, executive creative director, Ogilvy Polska.

Filmy stworzone na potrzeby kampanii wyreżyserował Kuba Michalczuk, za produkcję odpowiadało studio MOON Films, za postprodukcję Televisor, Juice za montaż dźwięku, a muzykę skomponował Włodzimierz Antoniw. Zakupem mediów zajął się Starcom.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj