Philips wybrał Bluerank do obsługi SEO

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Philips wybrał Bluerank do obsługi SEO

Philips nawiązał współpracę z Bluerank w zakresie obsługi SEO serwisu philips.pl. Agencja jest odpowiedzialna za optymalizację strony i rozwój sekcji blogowej. Bluerank wykorzysta we współpracy z Partnerem swoje najnowsze autorskie narzędzie.

Współpraca zakłada działania stałe SEO, które poprzedził audyt serwisu. Agencja będzie wspierać Philips także w zakresie content marketingu i analityki. Działania realizowane są dla wybranych kategorii produktowych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Korzyści jakie chcemy odnieść z współpracy z Bluerank wykraczają poza efekty SEO, rozumiane jako zdobywanie ruchu i pozycji. Szczególnie cenny jest dla nas wpływ działań na osiągnięcie estymowanych celów biznesowych – mówi Jakub Opas, senior digital marketing specialist, Philips Domestic Appliances Polska Sp. z o.o.

Agencja wykorzystuje do analityki bloga autorskie narzędzie, które podsumowuje skuteczność artykułów według ich kryteriów, na przykład długości, podkategorii, liczby grafik i dodatkowo atrybuuje konwersje oraz sprzedaż do artykułów na podstawie zaawansowanych przeliczeń.

– Dzięki niemu możemy kompleksowo wspierać naszych partnerów w obszarze strategii content marketingowej jako części data-driven SEO. Narzędzie  pozwala naszym Partnerom dostrzegać jak niebagatelny wpływ może mieć content on-site na konwersje i przychody. Cieszymy się, że możemy je wykorzystać w projekcie realizowanym dla Philips – Maciej Gałecki, CEO Bluerank.

– Nasze działania dla Partnera można określić jako monetyzację contentu – Patrycja Tomczak, SEO director w Bluerank.

Agencja przygotowuje również boksy produktowe z rekomendacjami  dostosowanymi do treści artykułu na blogu. Boksy zwiększają skuteczność treści pod kątem generowanie sprzedaży. Przenoszą użytkowników z bloga na sekcję sprzedażową.

Przykład takiego działania można znaleźć tutaj: Podział obowiązków w rodzinie z dziećmi | Philips

Bluerank przygotowuje też dla Philips raporty produktowe w Google Data Studio.

Współpraca z Philips została nawiązana na okres wielomiesięczny. Z uwagi na strukturę grupy - podpisano ją z dwoma spółkami grupy - Philips Polska oraz Philips Domestic Appliances Polska.

 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij