Philips wybrał Bluerank do obsługi SEO

Philips nawiązał współpracę z Bluerank w zakresie obsługi SEO serwisu philips.pl. Agencja jest odpowiedzialna za optymalizację strony i rozwój sekcji blogowej. Bluerank wykorzysta we współpracy z Partnerem swoje najnowsze autorskie narzędzie.
O autorze
1 min czytania 2021-10-15

Współpraca zakłada działania stałe SEO, które poprzedził audyt serwisu. Agencja będzie wspierać Philips także w zakresie content marketingu i analityki. Działania realizowane są dla wybranych kategorii produktowych.

– Korzyści jakie chcemy odnieść z współpracy z Bluerank wykraczają poza efekty SEO, rozumiane jako zdobywanie ruchu i pozycji. Szczególnie cenny jest dla nas wpływ działań na osiągnięcie estymowanych celów biznesowych – mówi Jakub Opas, senior digital marketing specialist, Philips Domestic Appliances Polska Sp. z o.o.

Agencja wykorzystuje do analityki bloga autorskie narzędzie, które podsumowuje skuteczność artykułów według ich kryteriów, na przykład długości, podkategorii, liczby grafik i dodatkowo atrybuuje konwersje oraz sprzedaż do artykułów na podstawie zaawansowanych przeliczeń.

– Dzięki niemu możemy kompleksowo wspierać naszych partnerów w obszarze strategii content marketingowej jako części data-driven SEO. Narzędzie  pozwala naszym Partnerom dostrzegać jak niebagatelny wpływ może mieć content on-site na konwersje i przychody. Cieszymy się, że możemy je wykorzystać w projekcie realizowanym dla Philips – Maciej Gałecki, CEO Bluerank.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Nasze działania dla Partnera można określić jako monetyzację contentu – Patrycja Tomczak, SEO director w Bluerank.

Agencja przygotowuje również boksy produktowe z rekomendacjami  dostosowanymi do treści artykułu na blogu. Boksy zwiększają skuteczność treści pod kątem generowanie sprzedaży. Przenoszą użytkowników z bloga na sekcję sprzedażową.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Przykład takiego działania można znaleźć tutaj: Podział obowiązków w rodzinie z dziećmi | Philips

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Bluerank przygotowuje też dla Philips raporty produktowe w Google Data Studio.

Współpraca z Philips została nawiązana na okres wielomiesięczny. Z uwagi na strukturę grupy – podpisano ją z dwoma spółkami grupy – Philips Polska oraz Philips Domestic Appliances Polska.