TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Shell Polska z nową dyrektorką marketingu

O autorze
1 min czytania 2021-10-15

Justyna Goraj objęła nowo utworzone stanowisko dyrektorki marketingu działu Mobility Shell Polska. W ramach swoich obowiązków Justyna będzie odpowiedzialna za przygotowanie i wdrożenie strategii marketingowych dla sektora mobility w Polsce, a także wyznaczanie strategicznego kierunku rozwoju w obszarze oferty paliwowej i programu lojalnościowego Shell ClubSmart. 

Justyna Goraj pracuje w Shell Polska nieprzerwanie od ponad 15 lat. Przez ostatnie 3 lata była odpowiedzialna za działania marketingowe w dziale olejów i smarów, w szczególności za współpracę z OEMami i dystrybutorami oraz za komunikację z autoryzowanymi i niezależnymi warsztatami samochodowymi. Wcześniej pełniła funkcję menedżera do spraw marki i komunikacji, między innymi Shell Helix – wiodącej marki na rynku olejów silnikowych oraz account menedżera w zakresie CRT. 

Zdobyte poprzez lata pracy doświadczenie sprawiło, że Justyna Goraj jest ekspertką w takich obszarach jak: marketing, digital marketing, zarządzanie marką i komunikacją, public relations, planowanie strategiczne czy zarządzanie projektami. 

– Niezmiernie cieszę się z możliwości prowadzenia zespołu marketingowego najszybciej rozwijającego się biznesu Shell w Polsce – działu Mobility. Wierzę, że moje doświadczenie i dogłębna znajomość firmy pomogą wzmocnić naszą pozycję na polskim rynku poprzez budowanie lojalności i zaangażowanie klientów. Kluczem do dalszej ekspansji będzie zrównoważony rozwój, dlatego nasze działania będą koncentrować się na transformacji energetycznej i promocji paliw niskoemisyjnych – mówi Justyna Goraj, dyrektorka marketingu działu mobility w Shell Polska.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Justyna Goraj ukończyła studia licencjackie na kierunku marketing i zarządzanie na Uniwersytecie Warszawskim oraz magisterskie z zakresu dziennikarstwa i nauk politycznych również na Uniwersytecie Warszawskim. 

Shell Polska od początku 2020 roku prowadzi akcję marketingową „Wtorki i czwartki z Shell V-Power”, w ramach której klienci mogą we wtorki zatankować paliwo Shell V-Power 95, a w czwartki Shell V-Power Diesel w cenie paliw podstawowych. Ponadto firma inicjuje atrakcyjne promocje handlowe. W ciągu ostatniego roku klienci mogli zbierać kolekcję modeli aut wyścigowych czy otrzymać kubek termiczny z rocznym rabatem na kawę. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Shell inwestuje również w paliwa alternatywne i dąży do zeroemisyjności. W 2021 r. firma ogłosiła nową strategię neutralności klimatycznej. Ambicją Shell jest zostać przedsiębiorstwem energetycznym o zerowej emisji netto do 2050 r. zgodnie z oczekiwaniami społeczeństwa. Od początku 2020 r. 97 proc. stacji własnych Shell jest zasilanych zieloną energią, a wewnątrz stacji firma wykorzystuje energooszczędne oświetlenie LED. Koncern ostatnio otworzył też w Polsce dwie pierwsze stacje LNG i planuje zainstalować 10 ultraszybkich ładowarek Shell-Ionity. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się