Kobiety Mają Moc! – wystartowała akcja Gosh i Hebe

Kobiety Mają Moc to inicjatywa Gosh Copenhagen mająca na celu propagowanie organizacji wspierających pomoc kobietom. Akcja zorganizowana przez duńską firmę kosmetyczną we współpracy z siecią Hebe wystartowała 7 października i zrzesza najbardziej rozpoznawalne Influencerki w polskim świecie beauty.
O autorze
1 min czytania 2021-10-15

Akcja polega na stworzeniu dwóch zespołów – Team Magic oraz Team Drama, do których rekrutacja przeprowadzona jest przez makro-influencerów. Przynależność do grup podkreślana jest zawieszką, którą otrzymują ambasadorzy zaangażowani w akcję.  Złota i srebrna barwa zawieszki odpowiadają rodzajom tuszu marki Gosh, który przypisany będzie do obu zespołów. 

Aby dołączyć do akcji Gosh Copenhagen wystarczy opublikować na swoim profilu instagramowym post ze zdjęciem lub filmem, na którym będzie makijaż wykonany wybraną maskarą – Gosh Catchy Eyes Magic lub Gosh Catchy Eyes Drama. Należy oznaczyć #TeamMagic lub #TeamDrama oraz #GoshPolska i #DrogerieHebe. 

#TeamDrama to mocny charakter i wyrazisty look, który oddaje maskara Catchy Eyes Drama. Rzęsy w wymiarze Volume podkreślą siłę spojrzenia. Nieperfumowana formuła Vegan dopasowana jest do potrzeb oczu wrażliwych i opakowana w złotą stylizację. Z kolei #TeamMagic to coś dla romantycznej duszy. Maskara Catchy Eyes Magic wydłuża i podkręca rzęsy. Jest wegańska, nieperfumowana, również idealna dla oczu wrażliwych, opakowana w srebrną stylizację.

Organizacje działające na rzecz pomocy kobietom, które zaangażowane są w inicjatywę Kobiety Mają Moc to Centrum Praw Kobiet, Federacja Stowarzyszeń „AMAZONKI“, Instytut Matki i Dziecka, epozytywnaopinia.pl oraz Fundacja Piękniejsze Życie. Budując siłę wybranego hashtaga uczestnik przyczynia się do jego zwyciestwa, jednak bez względu na to, który okaże się silniejszy, wygrana i tak przypada kobietom. Realne wsparcie przekazane zostanie wszystkim organizacjom. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Akcja wspierana jest przez takie Influencerki jak Oliwia Szymańska, Klaudia Cukier Puder, Adrianna Grotkowska, Alexxis Ola, Weronika Haza i j.tere. 

Oprócz wyjatkowej pomocy, jaką zapewnia kobietom akcja Gosh, przewidziane są również nagrody dla najbardziej zaangażowanych uczestniczek. Najbardziej pomysłowe, nagrodzone zostaną bransoletką oraz maskarą Catchy Eyes Drama lub Catchy Eyes Magic. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zgłoszenia do akcji przyjmowane są do 30 listopada 2021 roku do godziny 23:59. Ogłoszenie wyników odbędzie się na Instastories @drogeriehebe oraz @goshpolska oraz na stronie internetowej www.hebe.pl/teamgosh.html w dniu 6 grudnia 2021 roku. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się