Arena Media wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy CreamFinance

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Arena Media wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy CreamFinance

Arena Media (Havas Media Group) zwyciężyła w przetargu na obsługę mediową w zakresie full service marki Lendon.pl należącej do CreamFinance Poland.

CreamFinance jest jednym z pionierów i liderów rynku lendtech w Polsce. Firma wykorzystuje zaawansowane techniki scoringowe i funkcje uczenia maszynowego, by jak najlepiej oceniać ryzyko i najszybciej wypłacać pieniądze klientom.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Z początkiem października rozpoczęła się kampania wizerunkowo-sprzedażowa, która potrwa do końca roku. Kampania obejmuje działania w TV oraz na nośnikach digital display i koncentruje się przede wszystkim na budowaniu świadomości marki wykorzystując sponsoringi w stacjach grup Polsat oraz TVN.

Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Arena Media. Autorem konceptu kreatywnego jest agencja K2 Creator.

– Wybraliśmy Arena Media z uwagi na dobrze przemyślaną i dopasowaną strategię mediową oraz bardzo doświadczony zespół. Mamy mocne przekonanie, że oddajemy nasz budżet w dobre ręce – powiedział Artur Kowalski, dyrektor marketingu i sprzedaży z CreamFinance Poland.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij