Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Arena Media wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy CreamFinance

Arena Media (Havas Media Group) zwyciężyła w przetargu na obsługę mediową w zakresie full service marki Lendon.pl należącej do CreamFinance Poland.
O autorze
0 min czytania 2021-10-15

CreamFinance jest jednym z pionierów i liderów rynku lendtech w Polsce. Firma wykorzystuje zaawansowane techniki scoringowe i funkcje uczenia maszynowego, by jak najlepiej oceniać ryzyko i najszybciej wypłacać pieniądze klientom.

Z początkiem października rozpoczęła się kampania wizerunkowo-sprzedażowa, która potrwa do końca roku. Kampania obejmuje działania w TV oraz na nośnikach digital display i koncentruje się przede wszystkim na budowaniu świadomości marki wykorzystując sponsoringi w stacjach grup Polsat oraz TVN.

Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Arena Media. Autorem konceptu kreatywnego jest agencja K2 Creator.

– Wybraliśmy Arena Media z uwagi na dobrze przemyślaną i dopasowaną strategię mediową oraz bardzo doświadczony zespół. Mamy mocne przekonanie, że oddajemy nasz budżet w dobre ręce – powiedział Artur Kowalski, dyrektor marketingu i sprzedaży z CreamFinance Poland.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj