Agencja Mint Media wygrywa przetarg na obsługę marki Wielkopolski

Agencja Mint Media Sp. z o.o. wygrała przetarg i zajmie się obsługą komunikacji marki Olej Wielkopolski w social mediach.
O autorze
1 min czytania 2021-10-18

Agencja na potrzeby przetargu stworzyła ideę i strategię komunikacji wraz z Key visual i będzie odpowiadała za komunikację marki Wielkopolski na Facebooku i Instagramie, a także za aktywną moderację i kampanie mediowe w tych kanałach. Obsługa marki Wielkopolski wzmacnia kompetencje Agencji w obsłudze marek z branży FMCG.

– To, co dobre, naturalnie nam pasuje. Również jeśli mowa o współpracy. To dlatego dla marki Wielkopolski stworzyliśmy ideę #NaturalnieNamPasuje, która nie tylko odzwierciedla przemiany społeczne (a więc i dążenie do zdrowszego stylu życia), ale też celnie trafia w oczekiwania target grupy. Podkreśliliśmy naturalność w wielu kontekstach: od składników produktu poprzez naturalne uprawy, aż po działania marki na rzecz natury. Połączyliśmy dwa – tylko pozornie – nie pasujące składniki: nowoczesność i tradycję, a wszystko to doprawiliśmy odrobiną poczucia humoru – mówi Katarzyna Wolska, head of creative w Mint Media.

Za projekt po stronie Agencji odpowiada account manager Julia Fiszer, która dodaje: Oprócz stałej komunikacji w planach mamy także organizację konkursów konsumenckich oraz współpracę z kulinarnymi influencerami. Utrzymujemy również stałą współpracę z ambasadorem marki, Damianem Kordasem, zwycięzcą programu „MasterChef Polska”.

W spocie reklamowym Damian Kordas przygotowuje smaczne, polskie potrawy z wykorzystaniem Wielkopolskiego Oleju Rzepakowego. Kampania pod hasłem „Pasuje do dań. Pasuje naturze” prowadzona jest w kanałach digital, social mediach, radiu, prasie kobiecej oraz kulinarnej. Marka Wielkopolski została stworzona w 2010 roku, od tego momentu stopniowo udziały rynkowe brandu rosną – aktualnie firma ma 7% udziału w całym rynku olejów jadalnych.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Więcej o marce, naturze, inspiracjach i wartościach marki opowiadanych nową ideą można dowiedzieć się z mediów społecznościowych:

  • www.facebook.com/olejwielkopolski/
  • www.instagram.com/olej_wielkopolski/

Słuchaj podcastu NowyMarketing