Znamy zwycięzców 27. edycji festiwalu Golden Drum

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Znamy zwycięzców 27. edycji festiwalu Golden Drum

W piątek 15 października 2021 r. odbyła się oficjalna ceremonia Grand Award, podczas której jury wyróżniło najlepszych twórców i ich pomysły, całe zespoły oraz agencje. Było to zwieńczenie trwającego od 13 października festiwalu Golden Drum.

Tytuł Agencji Roku, po raz drugi raz z rzędu trafił w ręce Publicis Italy z Mediolanu, tym samym przyczyniając się do ogólnego sukcesu spółki Publicis, która zebrała najwięcej punktów i została uhonorowana tytułem Sieci Roku.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Nagrodę dla najlepszej niezależnej Agencji Roku otrzymała agencja Voskhod z Jekaterynburga w Rosji.

Najlepszą marką, która wyróżniła się podczas 27. edycji festiwalu, zdobywając Brand Grand Prix, był Burger King z 2 nagrodami Grand Prix, 6 Golden Drums, 4 Silver Drums i 2 Bronze Drums we wszystkich kategoriach. Jorg Riommi, Eduardo Marques i Bruno Bertelli, autorzy kampanii Moldy Whopper, zostali uhonorowani tytułem Dyrektorów Kreatywnych Roku.

W sekcji All Juries, Best of Genius Loci – nagroda za kampanie dla lokalnej społeczności – trafiła do Publicis Latvia za projekt #StillSpeakingUp DeepTruth, przygotowany dla klienta Agencji - Propuesta Civica. Best of Social Good – nagroda upamiętniająca działania korzystne społecznie – została przyznana White Rabbit Budapest za kampanię non-profit Terms Against Bullying, prowadzonej przez Universidade de Madeira. Jury nie przyznało nagrody Best of COVID-19.

Najlepszym zgłoszeniem z regionu Adriatyku, które otrzymało specjalną nagrodę Adriatyckiej Agencji Roku, był projekt przygotowany przez UM Beograd, część McCann Beograd - kampanię Thank you, Doctors.

Najlepszym filmem z Konkursu Young Drummers, zaprezentowanym we współpracy ze słoweńską Izbą Turystyczną, było wideo pt. Imagine Slovenia, stworzone przez Dmitrija Sharova z Rosji.

Po rocznej przerwie, spowodowanej globalną pandemią, festiwal odnotował 25% wzrost zgłoszeń w konkursie. Z pośród wszystkich prac, kapituła wybrała 271 zgłoszeń i przyznała łącznie 46 Bronze Drum, 41 Silver Drum, 30 Golden Drum i 14 Grand Prix w różnych grupach i kategoriach. Laureaci otrzymali nowe, utrzymane w duchu zrównoważonego rozwoju trofea wykonane z materiałów przyjaznych dla środowiska - naturalnych i pochodzących z recyklingu.

Wszystkie wyróżnione prace dostępne są na stronie goldendrum.com/showcase.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij