Insightland rozpoczyna współpracę z marką Bytom

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Insightland rozpoczyna współpracę z marką Bytom

Insightland rozpoczyna współpracę z marką odzieżową Bytom, należącą do Grupy VRG. Do zadań agencji należeć będzie pozycjonowanie strony bytom.com.pl oraz zarządzanie i obsługa kampanii reklamowych Google Ads.

W ramach działań SEO Insightland zajmie się wsparciem technicznym dla serwisu bytom.com.pl, w tym ujawnianiem problematycznych obszarów w zakresie SEO w obrębie domeny wraz z tworzeniem wytycznych do wdrożenia po stronie IT. Insightland powierzono także optymalizację contentową serwisu (optymalizację i rozwinięcie treści opisów kategorii i podstron oraz nasycenie treści dodatkowymi frazami kluczowymi), a także rozwój sekcji blogowej oraz przygotowywanie publikacji zewnętrznych z linkami pozycjonującymi.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

To kolejny klient z branży fashion e-commerce w portfolio specjalizującego się w tym obszarze Insightland. Z usług firmy korzystają już takie brandy jak New Balance, DeeZee, Medicine, Wojas, Limango czy producent obuwia dziecięcego Bartek.

Umowę podpisano we wrześniu br. na czas nieokreślony. Insightland zostało wybrane w drodze rekomendacji. Za opracowanie strategii odpowiada Irena Zobniów, wdrożenie i egzekucję działań nadzoruje Sylwia Dobrowolska.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij