Lemon Sky JWT z kampanią 360 promującą nowy zasięg w Orange

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Lemon Sky JWT z kampanią 360 promującą nowy zasięg w Orange

Agencja Lemon Sky JWT przygotowała koncepcję promocji nowego zasięgu dostępnego dla klientów sieci Orange. W ramach kampanii agencja odpowiada za strategię działań we wszystkich kanałach, przygotowanie kreacji display wykorzystanych w kanałach online, a także materiałów outdoor.

Koncepcja kreatywna wykorzystuje bardzo popularny wśród użytkowników smatfonów trend selfie. Na przygotowanej na potrzeby kampanii stronie www.nowyzasiegorange.pl użytkownicy mogą dodawać swoje selfie wykonane w różnych zakątkach Polski. Zdjęcia opatrzone najciekawszymi komentarzami codziennie będą nagradzane przez Jury. Dzięki zastosowniu mechanizmów społecznościowych, zdjęcia można dodawać również z poziomu galerii Facebooka, a za pomocą hashtagu #nowyzasieg - poprzez Instagram. Przesłane przez osoby biorące udział w konkursie zdjęcia, stworzą interaktywną mapę nowego zasięgu Orange.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Zabawa potrwa do 15 lipca br., a jej zakończenie zostanie uwieńczone specjalnym spotem emitowanym w TV oraz w internecie. W spocie pojawią się wybrane zdjęcia biorące udział w konkursie.

Działania będą również prowadzone w kanałach social media należących do Orange. Kampanię wspiera przeznaczony do TV i internetu spot, w którym Martyna Wojciechowska zachęca do udziału w konkursie.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij