Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

„Ty kupujesz, my pomagamy!” – marka Less is More wspiera Fundację onkologiczną Alivia

18 października ruszy akcja marki Less is more – „Ty kupujesz, my pomagamy!“. Z każdego sprzedanego kremu marka przekaże złotówkę na rzecz Fundacji onkologicznej Alivia. Akcja potrwa do 31 października.
O autorze
1 min czytania 2021-10-18

Misją Fundacji Alivia jest mobilizowanie i aktywizowanie chorych na raka do odważnego, aktywnego życia, a także do poszukiwania najlepszych terapii, lekarzy

i ośrodków oraz wszelkich informacji, które mogą poprawić wyniki leczenia i stan zdrowia pacjentów. Wizją Fundacji jest zmienienie złośliwego nowotworu w łagodną chorobę: edukowanie, uświadamianie i reprezentowanie, wspieranie polskiej onkologii i dostarczanie pacjentom praktycznych narzędzi przydatnych w walce z nowotworem. 

Październik to miesiąc świadomości dotyczącej raka – fundacje przypominają o istocie badań profilaktycznych i dbania o siebie nie tylko od zewnątrz, lecz także od środka. Najczęściej występującym nowotworem u kobiet jest rak piersi. Dane pokazują, że co roku choruje na niego blisko 1,7 miliona kobiet na świecie. Przy odpowiedniej profilaktyce i badaniach, wczesne wykrycie nowotworu nie jest wyrokiem. Ideą Fundacji Alivia jest przypominanie o tym nie tylko w październiku, ale przez cały rok.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Aby wesprzeć akcję marki Less is More, w terminie od 18 do 31 października należy kupić dowolny krem Less is More (stacjonarnie lub online). Od każdego kremu przekazana zostanie złotówka na rzecz Fundacji Alivia. 

Zachęcamy do dzielenia się akcją „Ty kupujesz, my pomagamy“ z innymi kobietami oraz do udostępniania zdjęć z wybranym kremem marki oznaczając Hebe, Less is More i Fundację Alivia. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się