Nosal będzie odpowiedzialna za client service dla klientów z branży auto-moto.
– Cieszymy się, że we wrześniu do naszego zespółu brandowego dołączyła nowa ekspertka branży komunikacji na stanowisko senior account executive. Już po pierwszych tygodniach pracy Dominiki otrzymaliśmy pozytywny feedback od naszych zadowolonych klientów na temat współpracy z nią. Wierzymy, że Dominika stanie się nieodłączną częścią zespołu – mówi Kinga Strawińska, członkini zarządu Walk PR.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Dominika Nosal z branżą PR jest związana od 5 lat. Umiejętności zawodowe rozwijała zarówno w agencjach PR jak i mediach i organizacjach studenckich.
Pierwsze doświadczenia PR-owe zdobywała w agencji Tauber Promotion, gdzie prowadziła działania dla klientów z sektora nieruchomości. W 2018 roku dołączyła do Havas PR Warsaw, gdzie realizowała projekty z obszaru PR korporacyjnego. Pracowała też przy kampaniach społeczno-edukacyjnych dla marek z sektora farmaceutycznego. Ma także doświadczenie eventowe, które zdobywała już jako studentka Uniwersytetu Jagiellońskiego i kontynuowała w wydawnictwie Polska Press Grupa.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024