Bolt Food rzuca wyzwanie mięsożercom podczas Tygodnia Roślinożerców

W Bolt Food trwa Tydzień Roślinożerców. W aplikacji dodana została nowa kategoria restauracji – Tydzień Roślinożerców, na wszystkie dania w kategorii obowiązuje 30% rabat. Najwięksi mięsożercy będą mieli szansę sprawdzić, czy „zielone” smakuje lepiej.
O autorze
1 min czytania 2021-10-19

Konsumenci mogą skorzystać z oferty, klikając w kategorię Tydzień Roślinożerców po uruchomieniu na smartfonie aplikacji Bolt Food. Następnie należy wybrać dania, które najbardziej pobudzają kubki smakowe. Wśród dostępnych potraw znajdują się zarówno wegetariańskie i wegańskie, z niezależnych lokali i popularnych sieci. Zostały one stworzone przez szefów kuchni specjalnie na tę okazję, by fani bezmięsnego odżywiania odkryli nowe smaki, natomiast amatorzy steka mogli podjąć wyzwanie Bolt Food – czy „zielone” smakuje lepiej. Na wszystkich smakoszy czekają przysmaki – HOT BOLT DOG od Kiełba w Gębie czy Beef Beet Ramen od Vegan AF Ramen.

– Od początku działania Bolt Food skupiamy się na potrzebach naszych użytkowniczek i użytkowników, dlatego obserwując trendy w zamawianych potrawach postanowiliśmy dostosować ofertę do wymagań osób, których dieta opiera się na potrawach roślinnych. Jednocześnie wyróżnienie restauratorów, którzy dbają o środowisko naturalne jest dla nas niezwykle ważne, ponieważ wpisuje się w naszą długofalową strategię redukcji wpływu sektora transportowego na środowisko naturalne – podsumował start kampanii Michał Dubisz, country manager Bolt Food w Polsce.

Promocja będzie obowiązywać przez tydzień i będzie dostępna w Warszawie i Krakowie. Szczegóły można znaleźć na blogu.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj