Marka Canpol babies jest liderem polskiego rynku akcesoriów dla niemowląt. W tym roku firma zdecydowała się stworzyć nowy cykl edukacyjno-poradnikowy „Canpol Ladies”. Ten nowoczesny format ujawniający obecność ekipy filmowej, angażuje i zachęca widzów do zadawania pytań dotyczących laktacji. To także zupełnie nowa odsłona w komunikacji marek parentingowych w Polsce – oparta na dialogu kobiet w formule swobodnych i często bardzo intymnych rozmów.
Zobacz również
Cały cykl ma nowoczesną, świeżą formę. Podczas luźnej rozmowy Influencerki – cookapl, sensifi, nieidealni_pl dzielą się swoimi doświadczeniami związanymi z karmieniem piersią.
– Jako marka mocno koncentrujemy nasze działania wizerunkowe na edukacji oraz inspiracji w sferze digitalu i social mediów. W tym roku postanowiliśmy bardziej zaangażować się w innowacyjne formaty video i działania w serwisie YouTube. To świetna platforma, która od lat staje się cennym źródeł informacji i wymiany doświadczeń. Duże zainteresowanie mam poradami na YouTube zainspirowało nas do stworzenia własnego serialu video, poprzez który chcemy dotrzeć do kobiet szukających opinii o produkcie, rozważających zakup laktatora, a także tych, które chcą skorzystać z rekomendacji innych, doświadczonych już mam i porad ekspertów – powiedziała Justyna Bogucka-Kwella, communication manager marki Canpol babies.
Serial składa się z czterech filmów, które zostaną wyemitowane na kanale YouTube marki w październiku br. Pierwszy odcinek „Canpol Ladies” to unboxing laktatora Easy&Natural. Obok wielu przydatnych informacji o samym urządzeniu, film pokazuje, jak laktator oceniają inne mamy oraz jakie produkt ma opinie na największych platformach sprzedażowych.
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Gośćmi drugiego odcinka Canpol Ladies, z którymi wywiad przeprowadzi redaktorka marki – Alicja, będą Influencerki sensifi_ oraz nieidealni_pl. Opowiedzą o swoich zmaganiach związanych z macierzyństwem i laktacją. W trzecim odcinku natomiast pojawi się blogerka, influencerka, była uczestniczka „MasterChefa” – Anna Nowak znana jako „cookapl”, która podczas spaceru w parku opowie o swoich doświadczeniach z macierzyństwem, a także zapyta inne, przypadkowo spotkane mamy o ich historie związane z laktacją.
W ostatnim odcinku serialu „Canpol Ladies” pojawi się Katarzyna Orawiec-Rymszewicz – edukatorka laktacyjna. Odpowie na najczęściej pojawiające się pytania mam o laktacji i macierzyństwie, które pojawiają się na forum marki i w komentarzach na kanałach social media.
Cały cykl jest doskonałym źródłem wiedzy i wymiany doświadczeń, z których przyszłe i obecne mamy mogą czepiać inspiracje i wiedzę – do rozwiązywania własnych problemów laktacyjnych. Służy też do rozprawienia się z opiniami o produktach, których można spotkać bardzo wiele.
Za produkcję serialu i promocję na YouTube odpowiada Pracownia zaangażowanej komunikacji. Do jej zadań należało także współtworzenie scenariuszy do filmów. Ze strony marki Canpol babies za projekt odpowiada Justyna Bogucka – Kwella Communication Manager.
Filmy na kanale Canpol babies na YouTube pojawiają się w każdy czwartek października br.