Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Canpol babies z nowym cyklem filmów o karmieniu piersią i macierzyństwie

Marka Canpol babies ruszyła z nowym cyklem filmów „Canpol Ladies”. Jest to zupełnie nowa formuła, w której marka wychodzi do swoich odbiorców i pokazuje różne strony macierzyństwa. O swoich doświadczeniach laktacyjnych opowiadają młode mamy oraz Influencerki – cookapl, sensifi_ oraz nieidealni_pl.
O autorze
2 min czytania 2021-10-20

Marka Canpol babies jest liderem polskiego rynku akcesoriów dla niemowląt. W tym roku firma zdecydowała się stworzyć nowy cykl edukacyjno-poradnikowy „Canpol Ladies”. Ten nowoczesny format ujawniający obecność ekipy filmowej, angażuje i zachęca widzów do zadawania pytań dotyczących laktacji. To także zupełnie nowa odsłona w komunikacji marek parentingowych w Polsce – oparta na dialogu kobiet w formule swobodnych i często bardzo intymnych rozmów. 

Cały cykl ma nowoczesną, świeżą formę. Podczas luźnej rozmowy Influencerki – cookapl, sensifi, nieidealni_pl dzielą się swoimi doświadczeniami związanymi z karmieniem piersią.

– Jako marka mocno koncentrujemy nasze działania wizerunkowe na edukacji oraz inspiracji w sferze digitalu i social mediów. W tym roku postanowiliśmy bardziej zaangażować się w innowacyjne formaty video i działania w serwisie YouTube. To świetna platforma, która od lat staje się cennym źródeł informacji i wymiany doświadczeń. Duże zainteresowanie mam poradami na YouTube zainspirowało nas do stworzenia własnego serialu video, poprzez który chcemy dotrzeć do kobiet szukających opinii o produkcie, rozważających zakup laktatora, a także tych, które chcą skorzystać z rekomendacji innych, doświadczonych już mam i porad ekspertów – powiedziała Justyna Bogucka-Kwella, communication manager marki Canpol babies.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Serial składa się z czterech filmów, które zostaną wyemitowane na kanale YouTube marki w październiku br. Pierwszy odcinek „Canpol Ladies” to unboxing laktatora Easy&Natural. Obok wielu przydatnych informacji o samym urządzeniu, film pokazuje, jak laktator oceniają inne mamy oraz jakie produkt ma opinie na największych platformach sprzedażowych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Gośćmi drugiego odcinka Canpol Ladies, z którymi wywiad przeprowadzi redaktorka marki – Alicja, będą Influencerki sensifi_ oraz nieidealni_pl. Opowiedzą o swoich zmaganiach związanych z macierzyństwem i laktacją. W trzecim odcinku natomiast pojawi się blogerka, influencerka, była uczestniczka „MasterChefa” –  Anna Nowak znana jako „cookapl”, która podczas spaceru w parku opowie o swoich doświadczeniach z macierzyństwem, a także zapyta inne, przypadkowo spotkane mamy o ich historie związane z laktacją.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W ostatnim odcinku serialu „Canpol Ladies” pojawi się Katarzyna Orawiec-Rymszewicz – edukatorka laktacyjna. Odpowie na najczęściej pojawiające się pytania mam o laktacji i macierzyństwie, które pojawiają się na forum marki i w komentarzach na kanałach social media.

Cały cykl jest doskonałym źródłem wiedzy i wymiany doświadczeń, z których przyszłe i obecne mamy mogą czepiać inspiracje i wiedzę – do rozwiązywania własnych problemów laktacyjnych. Służy też do rozprawienia się z opiniami o produktach, których można spotkać bardzo wiele.

Za produkcję serialu i promocję na YouTube odpowiada Pracownia zaangażowanej komunikacji. Do jej zadań należało także współtworzenie scenariuszy do filmów. Ze strony marki Canpol babies za projekt odpowiada Justyna Bogucka – Kwella Communication Manager.

Filmy na kanale Canpol babies na YouTube pojawiają się w każdy czwartek października br.