Costa Coffee wita lato

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Costa Coffee wita lato

Pod hasłem "Hello" ruszyła nowa kampania promocyjna Costa Coffee. Za przygotowanie i realizację działań odpowiada agencja San Markos

Słowem kluczem kampanii, która również będzie obecna w przestrzeni miejskiej, jest: Hello. Prowadzone działania opierają się m.in. na  promocji letnich kaw, napojów i deserów: Crunchy Cookie, Mint Mocha, Passionfruit Shake oraz Summer drinks.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Zadaniem San Markos jest wprowadzenie na polski rynek globalnej letniej kampanii Costa Coffee – Hello Ice. Koncept kreatywny zakłada zbudowanie lokalnego poczucia przynależności poprzez wbudowanie słowa Hello w nazwy miejsc w danym mieście. Celem kampanii jest wzmocnienie lokalnej relacji z konsumentami i zwrócenie uwagi, że globalna marka Costa Coffee komunikuje się do lokalnej społeczności poprzez: Hello Warszawa, Hello Poznań, Hello Wrocław itd. Hasło Hello zostanie ulokowane w postaci wielkoformatowych liter w centralnych miejscach spotkań. Warszawiacy będą mogli je zobaczyć na Krakowskim Przedmieściu, na plaży w Wilanowie, przy Bibliotece Uniwersytetu Warszawskiego, przed klubem Remont oraz przy Dworcu Centralnym.

Promocja zostanie wsparta materiałami POS, działaniami ambient oraz współpracą z mediami. Działania potrwają do końca sierpnia.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij