TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Costa Coffee wita lato

Pod hasłem "Hello" ruszyła nowa kampania promocyjna Costa Coffee. Za przygotowanie i realizację działań odpowiada agencja San Markos
O autorze
1 min czytania 2014-06-23

Słowem kluczem kampanii, która również będzie obecna w przestrzeni miejskiej, jest: Hello. Prowadzone działania opierają się m.in. na  promocji letnich kaw, napojów i deserów: Crunchy Cookie, Mint Mocha, Passionfruit Shake oraz Summer drinks.

Zadaniem San Markos jest wprowadzenie na polski rynek globalnej letniej kampanii Costa Coffee – Hello Ice. Koncept kreatywny zakłada zbudowanie lokalnego poczucia przynależności poprzez wbudowanie słowa Hello w nazwy miejsc w danym mieście. Celem kampanii jest wzmocnienie lokalnej relacji z konsumentami i zwrócenie uwagi, że globalna marka Costa Coffee komunikuje się do lokalnej społeczności poprzez: Hello Warszawa, Hello Poznań, Hello Wrocław itd. Hasło Hello zostanie ulokowane w postaci wielkoformatowych liter w centralnych miejscach spotkań. Warszawiacy będą mogli je zobaczyć na Krakowskim Przedmieściu, na plaży w Wilanowie, przy Bibliotece Uniwersytetu Warszawskiego, przed klubem Remont oraz przy Dworcu Centralnym.

Promocja zostanie wsparta materiałami POS, działaniami ambient oraz współpracą z mediami. Działania potrwają do końca sierpnia.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj