Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Paweł Lipiec (Live Motion Games): Dzięki blogowi znalazłem pracę marzeń (podcast)

Paweł Lipiec (Live Motion Games): Dzięki blogowi znalazłem pracę marzeń (podcast)
Paweł Lipiec, gość NowyMarketing Podcast, to head of marketing i PR w LIVE MOTION GAMES. Firmie zajmującej się produkcją gier. Zanim trafił do dewelopera, zajmował się dziennikarstwem w Bankier.pl czy marketingową współpracą z 4FUN MEDIA i serwisem NaEkranie.pl
O autorze
0 min czytania 2021-10-22

Wywiad z Pawłem Lipcem

Paweł Lipiec swoje początki zawdzięcza blogosferze. Zaczynał jeszcze w 2010 r. i tworząc treści na bloga, sam uczył się marketingu. Paweł był też jednym z pionierów influencer marketingu w Polsce. Łączył internetowe osobowości z markami jeszcze w 2014-2015 r. Na swoim koncie ma także współpracę z Bankier.pl, NaEkranie.pl czy 4FUN Media. 

Obecnie Paweł pełni funkcję head of marketing&PR w LIVE MOTION GAMES, które właśnie zadebiutowało na NewConnect. Lipiec jest kolejnym gościem najnowszego odcinku NowyMarketing Podcast.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj