RMF Classic wchodzi w pełnoletniość – 18. urodziny stacji

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
RMF Classic wchodzi w pełnoletniość – 18. urodziny stacji

Z okazji 18. urodzin RFM Classic, w środę 27 października, stacja będzie nadawać specjalny program jubileuszowy „Dozwolone od lat 18” z udziałem gwiazd i słuchaczy. Trwa też druga odsłona kampanii wizerunkowej stacji pod hasłem „Włącz RMF Classic i zmień swój świat”.

RMF Classic rozpoczęło nadawanie 27 października 2003 roku – początkowo tylko w Krakowie, później uruchamiane były kolejne nadajniki i dziś stacja dostępna jest w 21 największych polskich miastach. Liner rozgłośni to „Najpiękniejsza muzyka filmowa” i to ten gatunek przeważa w programie, ale stacja nadaje też największe przeboje muzyki klasycznej, piosenkę poetycką czy operę. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Na pewno przypomnimy najciekawsze wydarzenia i anegdoty czasów beztroskiego dzieciństwa i burzliwej młodości stacji. Poprosiliśmy też zaprzyjaźnionych z nami artystów żeby opowiedzieli nam o swoich osiemnastych urodzinach i jak wspominają swoje wchodzenie w dorosłość. Pojawią się wspomnienia między innymi Kayah, Weroniki Książkiewicz, Krzesimira Dębskiego, Mateusza Damięckiego, Marcina Dańca czy Artura Andrusa – zapowiada Paweł Pawlik, dyrektor programowy RMF Classic.

Rozgłośnia poprosiła też słuchaczy o przysyłanie opowieści o ich osiemnastkach. Najciekawsze zostaną zacytowane na antenie i nagrodzone zestawami upominków, w tym także przygotowanych specjalnie na urodziny. Na stronie internetowej rmfclassic.pl oraz w social mediach rozgłośni dostępny będzie krótki film animowany prezentujący historię stacji.

Oprócz tego, do połowy listopada potrwa kampania wizerunkowa radia. Jej celem jest promocja repertuaru rozgłośni, która jako jedyna w Polsce gra tak dużą ilość muzyki filmowej. Kampania obejmuje internet (spoty wideo w Player.pl, CDA, YouTube, Onet.pl, WP.pl, Interia i TVN24.pl oraz bannery w portalach horyzontalnych) oraz prasę (m.in. „Polityka”, „Tygodnik Powszechny”, „Newsweek Polska”). Za planowanie i zakup mediów oraz koncepcję kreatywną odpowiedzialny jest dział promocji Grupy RMF, natomiast produkcji podjęło się Studio Animacji Plankton TV. To druga odsłona kampanii „Włącz RMF Classic i zmień swój świat” – wiosenna, składająca się z dwóch spotów, w których wykorzystano tematy z filmów „Vabank” i „Janosik”, została rozszerzona o dwa kolejne – nawiązujące do największych hitów filmowych.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij