TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Verizon Business i CareAR łączą siły w celu świadczenia usług opartych na sztucznej inteligencji

Verizon Business oraz CareAR ogłosiły strategiczne partnerstwo, mające na celu przekształcenie usług i doświadczeń klientów. Marki połączyły ze sobą sieci 4G i 5G firmy Verizon oraz technologię obliczeniową w czasie rzeczywistym z rozszerzoną rzeczywistością CareAR i CareAR i platformą opartą na AI.
O autorze
1 min czytania 2021-10-25

Przyciągnie największych talentów do firm jest coraz trudniejsze. Spółki muszą mieć przygotowany solidny program transformacji cyfrowej. Powinien się on opierać o najnowsze technologie i rozwiązania, tak, aby sprostać potrzebom pracowników. Współpraca Verizon z CareAR pomoże z wprowadzaniem zmian na stanowiskach i wdrażaniem nowych osób, dzięki wykorzystaniu zarówno technologii sieciowej, jak i sztucznej inteligencji / AR. Umożliwi tym samym szybką edukację i rozwój nowej generacji pracowników, niezależnie od ich lokalizacji. Dzięki współpracy z CareAR, firma Verizon może zapewnić swoim klientom i technikom terenowym wsparcie w czasie rzeczywistym i rozwiązywanie problemów z poradami ekspertów, tworząc nowy standard samoobsługi i spersonalizowanych instrukcji.

– Dostrzegliśmy ogromne zmiany w strukturach pracowniczych, mające charakter globalny. Naszą misją jest pomaganie klientom w nawigacji już dziś, przy jednoczesnym identyfikowaniu strategicznych ścieżek innowacji i rozwoju. Dzięki 5G i przetwarzaniu brzegowemu, możemy pomóc firmie CareAR w dostarczaniu zaawansowanych funkcji sztucznej inteligencji na standardowych urządzeniach mobilnych. AI będzie można także wykorzystać w sprzętach typu smart glass i dronach, zwiększając tym samym wydajność i wrażenia z użytkowania – powiedział Sampath Sowmyanarayan, dyrektor ds. przychodów w Verizon Business.

W 2020 r. firma Verizon Business ogłosiła wprowadzenie podstawowego wirtualnego asystenta do czatu wideo. Zrobili to za pośrednictwem aplikacji, która z powodzeniem pomaga organizacji w poruszaniu się w obostrzeniach dotyczących COVID oraz związanymi z tym wymaganiami bezpieczeństwa i dystansu w zakresie obsługi klienta. Partnerstwo z CareAR pozwala firmie Verizon przyspieszyć realizację wizji zdalnego wsparcia dla klientów, pracowników i techników terenowych. Chcą to osiągnąć, koncentrując się na integracji zaawansowanych funkcji AR i AI, które umożliwiają proaktywne i samodzielne rozwiązywanie problemów przez użytkowników.

– CareAR koncentruje się na natychmiastowym udostępnianiu wiedzy specjalistycznej. Użytkownicy mają możliwość wizualnego dostępu na żądanie do wiedzy ekspertów i treści instruktażowych dostarczanych na preferowane urządzenie. Nasze przedsięwzięcie z firmą Verizon umożliwia nam dalsze rozwijanie tych możliwości. Będzie to skutkować lepszymi wynikami klientów i pomagać w rozwiązywaniu wielkich wyzwań, takich jak zmniejszenie naszego śladu węglowego i wypełnienie luk pracowniczych – powiedział prezes CareAR, Sam Waicberg.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj