Ferrero wyróżnione w 50. edycji magazynu Raport CSR

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Ferrero wyróżnione w 50. edycji magazynu Raport CSR

Grupa Ferrero została wyróżniona w 50. edycji Raportu Społecznej Odpowiedzialność Biznesu za promowanie równości i zarządzania różnorodnością w miejscu pracy.

Raport CSR to pierwszy tak duży projekt wydawniczy w Polsce, którego misją jest promowanie najważniejszych i najciekawszych działań CSR prowadzonych przez firmy i instytucje. Raport jest przygotowywany co kwartał przez redakcję portalu RaportCSR.pl. W każdej edycji wybierane są projekty z zakresu CSR, które wyróżniły się pod względem oryginalności, siły oddziaływania i spójności z polityką oraz strategią firm lub instytucji, które je realizują. W jubileuszowej edycji Raportu redakcja jednogłośnie postanowiła wyróżnić Grupę Ferrero.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Niezmiernie cieszy nas to wyróżnienie, ponieważ wierzymy, że różnorodność i inkluzja mają kluczowe znaczenie dla długoterminowego sukcesu naszej Grupy. Chcemy, by nasi pracownicy czuli się dobrze, realizując politykę równego traktowania i zarządzania różnorodnością główny nacisk kładziemy przede wszystkim na cztery płaszczyzny: płeć, pokolenia, narodowość oraz kulturę pracy – mówi Beata Dziekanowska, ambasadorka programu Różnorodności i Inkluzji Ferrero, menadżerka ds. relacji instytucjonalnych i komunikacji korporacyjnej w Grupie Ferrero w Polsce.

Ferrero w maju dołączyło do grona sygnatariuszy Karty Różnorodności – międzynarodowej inicjatywy objętej patronatem Komisji Europejskiej. Karta jest zobowiązaniem podpisywanym przez organizacje, które decydują się na wprowadzenie zakazu dyskryminacji w miejscu pracy i działania na rzecz tworzenia i promocji różnorodności oraz wyraża gotowość firmy do zaangażowania wszystkich osób zatrudnionych oraz partnerów biznesowych i społecznych w te działania. Karta ma na celu przede wszystkim promowanie równości i zarządzania różnorodnością w miejscu pracy. Grupa Ferrero w Polsce znalazła się także w Raporcie Diversity IN Check – czyli na pierwszej liście najbardziej zaawansowanych pracodawców w zarządzaniu różnorodnością i inkluzji w kraju.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij