Artur Roguski: Lajki i zasięgi postów to nie są dobre KPI w marketingu (podcast)

Artur Roguski: Lajki i zasięgi postów to nie są dobre KPI w marketingu (podcast)

Artur Roguski – twórca bloga Why So Social i autor książki „Zrozumieć social media” opowiada o tym, jak zmienił się świat marketingu i jakie błędy najczęściej popełniają młodzi marketerzy.

Wywiad z Arturem Roguskim

Artur Roguski jest jednym z najlepszych ekspertów social media w Polsce. Digital marketingiem zajmuje się już przeszło od 10 lat i w tym czasie współpracował m.in. z Brief.pl czy Grupą Onet. W ramach najnowszego odcinku NowyMarketing Podcast Artur przybliża swoją historię i pokazuje, jak zmieniło się podejście do social media marketingu.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij