Maczfit wspiera lokalnych sadowników w ramach inicjatywy #WybieramPolskieJabłka

Maczfit, marka cateringu dietetycznego, wspiera lokalnych sadowników. Firma uzupełniła jadłospis klientów symbolicznym jabłkiem w ramach inicjatywy #WybieramPolskieJabłka.
O autorze
1 min czytania 2021-10-27

Sytuacja polskich sadowników nie napawa optymizmem. Mają oni bowiem coraz większe trudności związane z rentownością stale drożejącej produkcji przy jednoczesnej obniżce cen rodzimego owocu. W związku z tym marka Maczfit w ramach inicjatywy #WybieramPolskieJabłka postanowiła wesprzeć polskich producentów, jednocześnie miło zaskakując swoich klientów. Lider cateringu dietetycznego w Polsce zakupił kilka ton jabłek, które następnie dołożył do wszystkich zrealizowanych przez klientów zamówień.

Do podarunku firma dołożyła również list, w którym tłumaczy sytuację sadowników, zachęcając jednocześnie swoich klientów do zakupu i regularnego spożywania jabłek od rodzimych producentów.

– Bardzo cieszymy się z faktu, że grono naszych Klientów nieustannie się powiększa. W natłoku pracy nie możemy jednak zapominać o tych, którzy znajdują się w kryzysie. Kolejny raz udowadniamy, że Maczfit to nie tylko pyszne, zbilansowane posiłki, ale przede wszystkim firma odpowiedzialna społecznie, angażująca się w liczne inicjatywy wspierające potrzebujących. Tym razem są to dostawcy rodzimych produktów – mówi Małgorzata Wierzbicka, dyrektor marketingu i PR marki Maczfit.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Maczfit regularnie angażuje się w pomoc tym, którzy w danym momencie najbardziej jej potrzebują. Marka wielokrotnie przekazywała tysiące posiłków dla osób znajdujących się w trudnej życiowej sytuacji, a także wspierała liczne fundacje.

Więcej o działaniach marki na stronie maczfit.pl oraz blogu Maczfit maczfit.pl/blog.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się