Marcin Dorociński w kolejnym spocie promującym Moje cele w aplikacji Santander mobile

Rusza kolejna odsłona kampanii Santander Bank Polska z Marcinem Dorocińskim. Nowy spot skierowany jest do młodych odbiorców i pokazuje, że niektóre rzeczy mogą robić się same. Umożliwić im to może usługa Moje cele, która pozwala na oszczędzanie przy minimalnym zaangażowaniu użytkownika.
O autorze
1 min czytania 2021-10-28

Kampania w humorystyczny sposób pokazuje, że w życiu nic samo się nie robi i że nawet najprostsze rzeczy wymagają naszego zaangażowania. Jest jednak wyjątek – nowa, bezpłatna usługa Moje Cele w aplikacji Santander mobile, która sama oszczędza na wybrany cel. Wystarczy w aplikacji wybrać na co i w jakiej formie chce się oszczędzać – przez odkładanie końcówek transakcji, zlecenia stałe lub jednorazowe przelewy w przypadku ekstra przychodów.

Oszczędzanie nie jest proste, wymaga systematyczności i motywacji, dlatego bank chce to ułatwić swoim klientom. Odkładanie na wymarzony cel może być łatwiejsze, gdy dzieje się przy okazji, na przykład robienia codziennych zakupów.

– Bardzo uważnie obserwujemy młodych konsumentów i stale szukamy rozwiązań, które mogą ułatwić im życie. W naszej nowej komunikacji postawiliśmy na funkcję, która wspiera oszczędzanie – czynność niełatwą, szczególnie dla młodych ludzi, którzy dopiero zaczynają zarządzać swoim budżetem. W młodym wieku mniej myślimy o odkładaniu, a więcej o czerpaniu z życia jak najwięcej. Lecz gdy coś dzieje się samo, tak jak przypadku, gdy środki automatycznie się odkładają, to nawet pozornie niemożliwe oszczędzanie staje się łatwiejsze – komentuje Artur Sikora, dyrektor Obszaru Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu w Santander Bank Polska

Życiowe sytuacje z przymrużeniem oka zostały wzbogacone coverem kultowego klasyka Steve Miller Band „The Joker”.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jest to drugi spot w jesiennej odsłonie kampanii Moje cele. Działania reklamowe obejmują emisję spotu w telewizji oraz internecie. Autorem drugiej odsłony kampanii jest agencja FCB Bridge2Fun, za realizację spotu odpowiada dom produkcyjny Propeller, a za zakup mediów dom mediowy Starcom.

Słuchaj podcastu NowyMarketing