„Róż się do lekarza” – kampania firmy Galderma

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
„Róż się do lekarza” – kampania firmy Galderma

Wystartowała kampania firmy Galderma, której celem jest zachęcenie do umówienia się na wizytę do dermatologa osób, które mogą borykać się z problemem trądziku różowatego.

Róża pojawiająca się w haśle kampanii jest metaforą kobiecego piękna. Jej rozkwitanie to oznaka witalności i zdrowia, a więdnięcie i usychanie może symbolizować problemy – między innymi trądzik różowaty. Ta idea została uchwycona w spocie promującym kampanię.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Jesień może być trudnym okresem dla skóry. Po godzinach ekspozycji na promienie słoneczne problemy skóry mogą się zaostrzać. Cała komunikacja została utrzymana w subtelnym tonie i nawiązuje do etapów rozwoju róży, jednocześnie zachęca osoby zmagające się z niepokojącymi objawami do konsultacji z lekarzem dermatologiem. Dlatego jesienna edycja kampanii skupia się na działaniach mających na celu zachęcenie odbiorców do umówienia się na wizytę do lekarza dermatologa.

Akcja ma swoją odsłonę w social mediach, na profilach influencerów a także w mobile’u, gdzie wykorzystuje kreatywne formaty rich mediowe. Za przygotowanie kampanii odpowiadają agencje dentsu Polska: Isobar – za strategię, kreację, social media, produkcję, postprodukcję i optymalizację; zakupem mediów zajęła się agencja dentsu X. Kampania potrwa do końca listopada. 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij