Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

„Róż się do lekarza” – kampania firmy Galderma

Wystartowała kampania firmy Galderma, której celem jest zachęcenie do umówienia się na wizytę do dermatologa osób, które mogą borykać się z problemem trądziku różowatego.
O autorze
1 min czytania 2021-10-29

Róża pojawiająca się w haśle kampanii jest metaforą kobiecego piękna. Jej rozkwitanie to oznaka witalności i zdrowia, a więdnięcie i usychanie może symbolizować problemy – między innymi trądzik różowaty. Ta idea została uchwycona w spocie promującym kampanię.

Jesień może być trudnym okresem dla skóry. Po godzinach ekspozycji na promienie słoneczne problemy skóry mogą się zaostrzać. Cała komunikacja została utrzymana w subtelnym tonie i nawiązuje do etapów rozwoju róży, jednocześnie zachęca osoby zmagające się z niepokojącymi objawami do konsultacji z lekarzem dermatologiem. Dlatego jesienna edycja kampanii skupia się na działaniach mających na celu zachęcenie odbiorców do umówienia się na wizytę do lekarza dermatologa.

Akcja ma swoją odsłonę w social mediach, na profilach influencerów a także w mobile’u, gdzie wykorzystuje kreatywne formaty rich mediowe. Za przygotowanie kampanii odpowiadają agencje dentsu Polska: Isobar – za strategię, kreację, social media, produkcję, postprodukcję i optymalizację; zakupem mediów zajęła się agencja dentsu X. Kampania potrwa do końca listopada. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj