Róża pojawiająca się w haśle kampanii jest metaforą kobiecego piękna. Jej rozkwitanie to oznaka witalności i zdrowia, a więdnięcie i usychanie może symbolizować problemy – między innymi trądzik różowaty. Ta idea została uchwycona w spocie promującym kampanię.
Jesień może być trudnym okresem dla skóry. Po godzinach ekspozycji na promienie słoneczne problemy skóry mogą się zaostrzać. Cała komunikacja została utrzymana w subtelnym tonie i nawiązuje do etapów rozwoju róży, jednocześnie zachęca osoby zmagające się z niepokojącymi objawami do konsultacji z lekarzem dermatologiem. Dlatego jesienna edycja kampanii skupia się na działaniach mających na celu zachęcenie odbiorców do umówienia się na wizytę do lekarza dermatologa.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Akcja ma swoją odsłonę w social mediach, na profilach influencerów a także w mobile’u, gdzie wykorzystuje kreatywne formaty rich mediowe. Za przygotowanie kampanii odpowiadają agencje dentsu Polska: Isobar – za strategię, kreację, social media, produkcję, postprodukcję i optymalizację; zakupem mediów zajęła się agencja dentsu X. Kampania potrwa do końca listopada.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024