TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Spektakularny mural Moliera2.com o powierzchni 600 m2 zrealizowany w centrum Poznania

W październiku 2021 roku, Braughman Group Media zaprezentował nowy, artystyczny mural zrealizowany dla Moliera2.com.
O autorze
1 min czytania 2021-11-02

W bezpośrednim sąsiedztwie poznańskiego Starego Rynku, przy skrzyżowaniu ulic Estkowskiego i Garbary, zaprezentowany został mural luksusowego sklepu internetowego Moliera2.com. Wielkoformatowe malowidło o powierzchni blisko 600 m2 zostało w 100% namalowane ręcznie. Prace nad nim trwały blisko 100 godzin. Dodatkowo mural wykonano nieszkodliwą dla środowiska farbą wodną o niskim stężeniu LZO. Został on zaprojektowany przez Katarzynę Bogucką. Jej twórczość – jak sama mówi – charakteryzują geometryczne formy, proste kształty i duże uproszczenia. Ta estetyka doskonale wpisuje się w jesienną aurę miasta, wzbudzając zainteresowanie zarówno mieszkańców, jak i turystów.

– Staram się, aby w tym nurcie styl mój wyróżnił się pewną odwagą i bezkompromisowością. Sylwetki postaci są przerysowane, niekiedy wysmakowane. Przy projektowaniu raczej odejmuję i powstrzymuję się od dodawania ozdobników. Poprzez minimalne środki maksymalizuję efekt końcowy, który ma przykuć uwagę odbiorcy. Projekt muralu ma wprowadzić odbiorców do świata Moliera2.com jednocześnie dając im poczucie luksusu i swobody. W mojej interpretacji ten luksus symbolizują: wolny czas, piękna pogoda i spędzanie beztroskich chwil z przyjaciółmi. Mam nadzieję, że mural swoją kolorystyką wpisze się w piękną polską jesień, której życzę wszystkim Poznaniakom – mówi artystka, Katarzyna Bogucka, autorka projektu.

Synergia działań OOH z branżą produktów luksusowych jest wysoce efektywna. Braughman Group Media jest obecnie liderem wielkoformatowej reklamy zewnętrznej OOH i Digital OOH, posiadającym w swoim portfolio blisko 70 najlepszych powierzchni muralowych w całym kraju, które można wzbogacić o liczne elementy niestandardowe, m.in. efekty świetlne, konstrukcje 3D, neony lub farby ekologiczne.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj