Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Spektakularny mural Moliera2.com o powierzchni 600 m2 zrealizowany w centrum Poznania

W październiku 2021 roku, Braughman Group Media zaprezentował nowy, artystyczny mural zrealizowany dla Moliera2.com.
O autorze
1 min czytania 2021-11-02

W bezpośrednim sąsiedztwie poznańskiego Starego Rynku, przy skrzyżowaniu ulic Estkowskiego i Garbary, zaprezentowany został mural luksusowego sklepu internetowego Moliera2.com. Wielkoformatowe malowidło o powierzchni blisko 600 m2 zostało w 100% namalowane ręcznie. Prace nad nim trwały blisko 100 godzin. Dodatkowo mural wykonano nieszkodliwą dla środowiska farbą wodną o niskim stężeniu LZO. Został on zaprojektowany przez Katarzynę Bogucką. Jej twórczość – jak sama mówi – charakteryzują geometryczne formy, proste kształty i duże uproszczenia. Ta estetyka doskonale wpisuje się w jesienną aurę miasta, wzbudzając zainteresowanie zarówno mieszkańców, jak i turystów.

– Staram się, aby w tym nurcie styl mój wyróżnił się pewną odwagą i bezkompromisowością. Sylwetki postaci są przerysowane, niekiedy wysmakowane. Przy projektowaniu raczej odejmuję i powstrzymuję się od dodawania ozdobników. Poprzez minimalne środki maksymalizuję efekt końcowy, który ma przykuć uwagę odbiorcy. Projekt muralu ma wprowadzić odbiorców do świata Moliera2.com jednocześnie dając im poczucie luksusu i swobody. W mojej interpretacji ten luksus symbolizują: wolny czas, piękna pogoda i spędzanie beztroskich chwil z przyjaciółmi. Mam nadzieję, że mural swoją kolorystyką wpisze się w piękną polską jesień, której życzę wszystkim Poznaniakom – mówi artystka, Katarzyna Bogucka, autorka projektu.

Synergia działań OOH z branżą produktów luksusowych jest wysoce efektywna. Braughman Group Media jest obecnie liderem wielkoformatowej reklamy zewnętrznej OOH i Digital OOH, posiadającym w swoim portfolio blisko 70 najlepszych powierzchni muralowych w całym kraju, które można wzbogacić o liczne elementy niestandardowe, m.in. efekty świetlne, konstrukcje 3D, neony lub farby ekologiczne.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj