CRASH Mondays, czyli nowe cykliczne wydarzenie marketingowe we Wrocławiu

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
CRASH Mondays, czyli nowe cykliczne wydarzenie marketingowe we Wrocławiu

Już w najbliższy poniedziałek, 8 listopada odbędzie się pierwsza, inauguracyjna edycja cyklicznego wydarzenia CRASH Mondays. To comiesięczne spotkania dla wszystkich, którzy chcą dowiedzieć się czegoś więcej z zakresu marketingu, social mediów czy reklamy.

8 listopada odbędzie się we Wrocławiu inauguracja eventu CRASH Mondays, czyli cyklicznych spotkań marketingowych, które zderzają teorię z rzeczywistością. Do tej pory odbywały się w Krakowie, Gdyni i Warszawie. Od listopada do eventu dołącza także Wrocław.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Pierwsza wrocławska edycja odbędzie się już w najbliższy poniedziałek w Hard Rock Cafe Wrocław (Rynek 25) o godz. 18:00. Podczas comiesięcznego spotkania na scenie będzie występować 3-4 starannie wyselekcjonowanych ekspertów z dziedziny, której zagadnienie zostanie poruszone w trakcie danej edycji. Tematem przewodnim pierwszej edycji będzie Pinterest i Twitter. Eksperci z branży marketingowej opowiedzą, jak budować storytelling i efektywnie prowadzić działania sprzedażowe na Pintereście, a także o budowaniu marki osobistej na Twitterze.

W listopadzie podczas CRASH Mondays będzie można wysłuchać następujących prelekcji:

  • „Jak kupują miłośnicy designu, czyli reklama na Pintereście” Karolina Kociołek, social media lead w Socjomajnii,
  • „Personal Branding na Twitterze”  Ewa Grzejszczyk z Wills Integrated, Project Manager z 10-letnim doświadczeniem w koordynacji i zarządzaniu projektami,
  • „Kilka historii o tym, jak używać Pinteresta do projektów storytellingowych” Rafał Solski z John Weston Group, który uzyskał certyfikat Strategic Storytelling w Columbia Business School w Nowym Yorku.

Wydarzenia CRASH Mondays to idealne miejsce na doszkolenie się i zaktualizowanie informacji marketingowych dla freelancerów, marketingowców, PR-owców, pasjonatów, pracowników agencji, korporacji i każdego, kto ten temat interesuje. Organizatorami wrocławskiej edycji są Agnieszka Zagrobelna, Katarzyna Krupicka oraz Anna Chrzanowska-Łysak.

Spotkania są akredytowane przez DIMAQ. Certyfikat ten określa zakres wiedzy i umiejętności z poszczególnych obszarów e-marketingu, które pozwalają weryfikować kompetencje osób związanych z nim zawodowo. Uczestnicząc w wydarzeni można zdobyć jednorazowo 5 punktów recertyfikacyjnych DIMAQ . Dodatkowo na aktywnych uczestników wydarzenia czekają niespodzianki od partnerów eventu, m.in. książki i magazyny branżowe, a także bilety do kina czy teatru.

Wydarzenie zawsze było i znowu będzie w 100% darmowe – wyjątkowo z racji ograniczonych miejsc w czasie pandemii została wprowadzona opłata 10 zł. Rejestracja dostępna jest na stronie.

Główny partner: Agencja More Bananas, partnerzy: FreshMail, Prowly, DIMAQ – profesjonaliści digitalu, Medialna Perspektywa, Kino Nowe Horyzonty we Wrocławiu, Teatr Pantomimy, Wrocławski Teatr Współczesny, Teatr Polski we Wrocławiu, Hard Rock Cafe Wrocław. Patronat Honorowy objął Marszałek Województwa Dolnośląskiego, a patroni medialni wydarzenia to: Medialna Perspektywa, Marketing przy Kawie, sprawny.marketing.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij