Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Do 30 czerwca zgłoś firmę do konkursu Ekomersy 2014

30 czerwca mija termin przyjmowania zgłoszeń do konkursu Ekomersy 2014
O autorze
2 min czytania 2014-06-25

 Do 30 czerwca zgłoś firmę do konkursu Ekomersy 2014

30 czerwca mija termin przyjmowania zgłoszeń do konkursu Ekomersy 2014. Podczas Gali towarzyszącej VII Targom eHandlu wyróżnienia zostaną przyznane już po raz 3-ci firmom, które oferują najlepsze rozwiązania wspierające rozwój handlu w internecie.

Wagę konkursu potwierdza lista ubiegłorocznych zwycięzców:

● Najlepszy produkt/usługa wspierająca logistykę e-sklepu – InPost

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

● Najlepsze rozwiązanie płatnicze – PayU

● Najlepszy produkt/usługa wspomagająca sprzedaż w internecie – Click Apps

Słuchaj podcastu NowyMarketing

● Najlepszy produkt/usługa wspierająca relacje z klientami – GetResponse

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

● Najlepsza akcja promocyjna dla e-sklepu – Answear.com

● Najlepsza platforma sklepowa – Shoper

● Innowacja Roku – Shoplo

● Najlepszy produkt/usługa wspierająca ekspansję międzynarodową e-sklepów – Trusted Shops

● Człowiek roku – Tomasz Karwatka

Tegoroczne wyróżnienia przyznane zostaną najlepszym firmom w dziewięciu kategoriach podczas specjalnej Gali w trakcie VII Targów eHandlu na Stadionie Narodowym (21.10.2014).

 

Udział w konkursie to dobra okazja na promocję swojego biznesu także dla firm, które dopiero zdobywają swoją pozycję rynkową. Konkurs składa się z kilku etapów, w skład których wchodzą nadsyłanie i weryfikacja zgłoszeń, głosowanie internautów, głosowanie Jury oraz Gala wręczenia Ekomersów 2014. Dzięki temu szansę na zwycięstwo mają nie tylko duże firmy, za którymi stoją już rzesze fanów i klientów, ale także niszowe rozwiązania, które dopiero pojawiły się na rynku.

Zgłaszające się firmy przedstawiają dokonania z ostatniego roku prezentując swoje rozwiązania i ich realizację (case study), opis wprowadzonych innowacji oraz dane statystyczne.

Konkurs jest tak naprawdę świetną panoramą rynku e-commerce i co roku pozwala na łatwe zapoznanie się z najlepszymi rozwiązaniami, które oferowane są na rynku. Nagrody przyznawane są podczas specjalnej Gali w trakcie Targów eHandlu co sprawia, że wyróżniona firma bardzo szybko zauważana jest przed środowisko branżowe, a także media. Daje to niepowtarzalną okazję na promocję swojego rozwiązania i dotarcie z nim do jak najszerszego grona odbiorców.

Adam Zygadlewicz, Prezes Fundacji Polak 2.0 – organizatora konkursu

 

Ekomersy to także siła społeczności. W kolejnym etapie konkursu odbywa się głosowanie internautów, gdzie praktycznie każdy może wskazać najlepsze rozwiązanie w danej kategorii.

W ten sposób wyłaniana jest najlepsza piątka firm, które poddane zostaną głosowaniu jury. W poprzedniej edycji konkursu swoje głosy oddało blisko 10.000 osób, co jest bardzo dobrym wynikiem zważywszy na wysoką specjalizację branży.

W finałowej fazie konkursu głosy w każdej kategorii oddają jurorzy oraz absolwenci programu Profesjonalista w eHandlu (ehandel.edu.pl). W skład Rady Jurorów wchodzą przedstawiciele największych sklepów internetowych m.in. Marek Muszak (Komputronik.pl), Jarosław Banacki (Cyfrowe.pl), Wojciech Tomaszewski (Answear.com), Filip Biesek (Oponeo.pl), przedstawiciele mediów branżowych m.in. Maciej Sękowski (Marketer+), Artur Kurasiński (AK74), Krzysztof Gontarek (Dziennik Internautów) oraz przedstawiciele organizacji branżowych m.in. Włodzimierz Schmidt (IAB Polska) oraz Grzegorz Wójcik (e-Commerce Polska). To oni, dzięki swojej wiedzy i doświadczeniu, mają ostateczny wpływ na to do kogo trafi statuetka w tym roku.

Jeśli chcesz pokazać swój biznes w całym e-commerce’owym środowisku, to zgłoś swoją firmę do konkursu. Możliwe, że to właśnie Twój produkt spotka się z największym entuzjazmem branży.

Zgłoś swoją firmę tutaj – http://www.ekomersy.pl

Uwaga: Zgłoszenia nadsyłać można tylko do 30.06!